Trevor napisał(a):Ale o czym tu mówić przecież wszystko co miałeś/będziesz miał się nie psuje, samo produkuje olej, naprawia się itd.
Dobrze się czujesz ?
Pisze dokładnie wszystkie usterki o jakich wiem i jakich doświadczyłem.
Więc czy posiadam auto czy nie nie ma to znaczenia.
Co do 2,0t z meg3 jest mi temat znany tak samo jak tsi bo ... (już 100 razy pisałem
)
Trevor napisał(a):w Megane żarówki się nie przepalają
Co Ty z tymi żarówkami
? A wadliwe ledy szybko przepalające się znasz ?
Trevor napisał(a): mimo że branie oleju dotyczy 99% aut z turbo to nie dotyczy to aut koncernu Renault.
Dobre
Akurat sporo upalałem/jeździłem turbiakami, mam w firmir Tjety i kilka ich sprowadziłem w żadnym nie było brania oleju.
Są trzy rodzaje brania oleju:
-wada techniczna (dotyczy poszczególnych tsi, renault 1,2tce itd)
-sposób użytkowania np. upalanie torowe i to też raczej już opcje podchodzone.
-wiek auta/zaniedbania techniczne.
Od czasu do czasu trafiają się silniki różnej maści z braniem oleju wpisanym w użytkowanie (pasowanie) ale to nie musi być turbo.
Trevor napisał(a):Żadnych problemów z elektroniką, przewody podciśnienia są wieczne żywe nic się nigdy nie roszczelni nawet w 15 letnim aucie.
Nie wiem o co Ci biega ?
Trevor napisał(a):żadnych wycieków, turbina lata 20 lat i 800 tys km na jakimkolwiek oleju.
Tymi głupotami chcesz siebie ośmieszyć czy kogoś ?
Trevor napisał(a):Wiadomo że tylko to co niemieckie się psuje i ma wady.
O co Ci chodzi ? Mam w poważaniu kraj pochodzenia auta, jeżdżę wszystkim co mi się spodoba i realnie szykuje się na określone problemy ale też znając zalety.
Trevor napisał(a):gdzie jeździsz powiedz? do sklepu? albo 50 km krajówką 90 km/h? korzystasz chociaż w 80% z mocy silnika?
Przegoń go na autostradzie z prędkościami typu 160-180 - wtedy pogadamy
O czym chcesz pogadać
Ostatnio zrobiłem 800km.w de 200km.caly czas koło 200kmh pozostałe kilosy tempomat 160kmh i nic. Olej jest git.
Zresztą podczas strojenia też nic wziął oleju a chyba nie był strojony na wolnych obrotach
Raziel11 napisał(a): tego co wiem to nie chodzi o mapy paliwa, zaplonu i doładowania tylko głębiej dlatego nazwałem to
baza programu. U mnie problem był i na sofcie i na serii
Gdzieś oddałeś kompa ? Czy samym softem był potraktowany?
W focusie też był podobny problem ale tylko w jednym miejscu w Wawie to robią.
Najchętniej odpuścił bym temat ale auto kolegi, przytaknąłem mu zakup a teraz głupio