Raziel11 napisał(a):Skąd ja to znam :p
Jak upewnisz się ze odma, zawór sterujący zmianna faza są sprawne i ogólnie dolot szczelny to baza programu do poprawy
W przyszłym tygodniu coś będę wiedział więcej. Tylko że to było auto dla osoby która celowo nie robiła żadnych softów bo ceni skrajnie bezawaryjną jazdę.
Trevor napisał(a):No cóż to pozostaje autorowi wybór Megane TCE 180, tam nic się nie dzieje, żarówki palą się wiecznie, 500 tys przelotu na luzie, po 3h jazdy na torze nawet kropli oleju nie uroni, po wsadzeniu z 10k okolice 250 KM w zasięgu
Jak już nie wiesz co pisać to tak piszesz dla pisania.
W odróżnieniu od Ciebie (tak jak pisałem wcześniej) jak będę polecał nawet jednego Lexusa który bije na głowę bezawaryjnością Twoje ukochane TSI to wymienię więcej możliwych usterek niż Ty w ostatnich 10 tematach o walecznych audi/VW/seat.
Co do Megane 3 to niestety w opcji 2,0 tce bije na głowę silnikowo 2,0tsi oczywiście w ujęciu zwykłej jazdy z minimalnym modami. Czyli nie pali się kamerka, nie bierze oleju, nie ma nagaru a rozrząd wymienia się zgodnie z zaleceniami producenta. Do tego jest max stabilna skrzynia z opcją LSD.
Nie rdzewieje, wyciszenie ok.lepsze niż w ufo, Auris itp., nagłośnienie bose gra ok.
Po założeniu LPG jazda staje się tania, silnik lubi się z gazem.
Przy zakupie starter obowiązkowy to około 5-6k.z robotą, przy okazji (jedna robotą przy rozrządzie) można kupić nową turbinę i IC 3,5k z Megane RS + odetkać wydech.
Strojenie 2k. Tak więc za około 12k.możemy przeserwisować auto z rozrządem i kzf, nową turbiną i IC oraz podłubanym wydechem.
Megane 3 ma problem ze stabilnością elektromechaniki, mogá zaskoczyć ceny jakiś głupot bo są wysokie, w razie dzwonu też jest drogo.
To taki skrót co do Megane 3 gt
![Szczęśliwy :D]()