Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
toyman40 napisał(a):jak każde TFSI , badziew
OliD napisał(a):Chciałbym się jednak dowiedzieć jaka generacja silnika to jest? Czy bierze olej?
W internecie znalazłem zdjęcia 2 generacji EA888 które są podobne do silnika cupry a ta generacja chyba uchodzi za dosyć awaryjna…
Raziel11 napisał(a):Każdemu z nich zdarzylo sie wyprodukować model silnika biorący olej.
szybki napisał(a):teraz dla odmiany wypadanie zapłonów gdzie wtryski są już nowe. Okazuje się że wypadanie zapłonu w tym aucie jest "must have".
Raziel11 napisał(a):Skąd ja to znam :p
Jak upewnisz się ze odma, zawór sterujący zmianna faza są sprawne i ogólnie dolot szczelny to baza programu do poprawy
Trevor napisał(a):No cóż to pozostaje autorowi wybór Megane TCE 180, tam nic się nie dzieje, żarówki palą się wiecznie, 500 tys przelotu na luzie, po 3h jazdy na torze nawet kropli oleju nie uroni, po wsadzeniu z 10k okolice 250 KM w zasięgu
szybki napisał(a):W przyszłym tygodniu coś będę wiedział więcej. Tylko że to było auto dla osoby która celowo nie robiła żadnych softów bo ceni skrajnie bezawaryjną jazdę.
szybki napisał(a):Co do Megane 3 to niestety w opcji 2,0 tce bije na głowę silnikowo 2,0tsi oczywiście w ujęciu zwykłej jazdy z minimalnym modami. Czyli nie pali się kamerka, nie bierze oleju, nie ma nagaru a rozrząd wymienia się zgodnie z zaleceniami producenta. Do tego jest max stabilna skrzynia z opcją LSD.
Nie rdzewieje, wyciszenie ok.lepsze niż w ufo, Auris itp., nagłośnienie bose gra ok.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki SEAT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne SEAT