Seat Ibiza 1.9 TDI 1998r (Termostat)

21 Paź 2007, 12:54

Witam.
Musze wymienić termostat w samochodzie (Seat Ibiza 1.9 TDI, 1998r), ale nie mogę go znaleźć.
Czy mógł by ktoś powiedzieć gdzie on sie znajduje?
Z góry dziękuję.
cinek8
Nowicjusz
 
Posty: 6
  • 21 Paź 2007, 13:25

    tam gdzie dolny szlauch z chlodnicy do silnika idzie, a dlaczego chcesz go wymieniac?
    master-power
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: szczecin,hamburg

    22 Paź 2007, 12:10

    master-power napisał(a):tam gdzie dolny szlauch z chlodnicy do silnika idzie


    Znajomy tam sprawdzał i nie ma :/

    master-power napisał(a):a dlaczego chcesz go wymieniac?


    Najpierw chce go sprawdzic, bo silnik nie nabiera takiej temperatury jak zazwyczaj i ogrzewanie jest chlodniejsze niz powinno byc.
    cinek8
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    22 Paź 2007, 17:11

    cos tam nie tak w tym twoim Seacie, jaki jest nr silnika, albo ile ma koni mech.?
    Odpowiedz mi czemu chcesz go wymieniac, moze podpowiem ci inna mozliwosc.
    Pozdrawiam
    master-power
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: szczecin,hamburg

    23 Paź 2007, 12:47

    master-power napisał(a):cos tam nie tak w tym twoim Seacie, jaki jest nr silnika, albo ile ma koni mech.?
    Odpowiedz mi czemu chcesz go wymieniac, moze podpowiem ci inna mozliwosc.
    Pozdrawiam


    Pomylka, zle go zrozumialem. Mowi, ze tam prawdopodobnie jest, ale ciezko sie tam dostac.

    Najpierw chce go sprawdzic, bo silnik nie nabiera takiej temperatury jak zazwyczaj i ogrzewanie jest chlodniejsze niz powinno byc.
    cinek8
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    23 Paź 2007, 16:05

    sprawdz czy na postoju, jak pochodzi tak 30 minut, osiaga swoja temp. jak tak, to wtedy jedz w trase, nie daleko, ca 10 minut, jak temp zacznie spadac, to jest termostat zepsuty.
    master-power
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: szczecin,hamburg
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
      Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
      Renault Megane - kompaktowy hatchback do miasta
      Najbardziej ekonomiczny silnik zapewniający przyzwoite osiągi to 1,6 dCi o mocy 130 KM i średnim spalaniu na poziomie 4 l/100 km . Odmiana ta została wyceniona na od 88 tys. zł i nie występuje z automatyczną skrzynią biegów. ...

    23 Paź 2007, 17:13

    master-power napisał(a):sprawdz czy na postoju, jak pochodzi tak 30 minut, osiaga swoja temp. jak tak, to wtedy jedz w trase, nie daleko, ca 10 minut, jak temp zacznie spadac, to jest termostat zepsuty.


    Robilismy juz tak :) I bylo prawie tak jak napisales, bo silnik nie osiagnal calkowicie swojej temperatury, ale niewiele mniejsza. Dzieki za pomoc. pozdrawiam
    cinek8
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    07 Lis 2007, 15:41

    A czy, zeby sie do niego dostac to trzeba zdjac cala pompe wodna? :/ bo znajomy probuje mi go wymienic, ale nie moze sie do niego dostac.
    cinek8
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    07 Lis 2007, 17:31

    nie, nie trzeba.
    master-power
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: szczecin,hamburg