Seat Ibiza 1.9 TDI problem z przepływomierzem.

03 Wrz 2013, 20:13

Witam.
Mój problem jest dość nietypowy, mianowicie...
Zanoszę się z zamiarem kupna auta jak w temacie. Cena jest dość mocno okazyjna, a auto chcę zakupić we Włoszech. Włoch twierdzi przez e-maila, że problem jest z karoserią jak to u Włocha oraz z przepływomierzem, oraz dodaje, że przy odrobinie cierpliwości mogę znaleźć taki na złomie i zamontować. No ale wiecie jak to jest z Włochami (albo i nie), po prostu lubują się w ściemnianiu, nie wiem czy tak jest i w tym przypadku. Może być też tak, że nie chce się mu sprzątnąć auta a potrzebuje kasy na następną partię pokera, co u Włocha też się zdarza. Po czym można poznać, że to właśnie ta część jest zepsuta a nie np turbina czy inny ważny element. Chciałbym tylko zaznaczyć, że jestem laikiem i nei znam się zbytnio na samochodach. Macie jakieś rady dla mnie? Pchalibyście się w coś takiego?
Z góry za wszystkie rady dziękuję, pozdrawiam :)
mati7575
Obserwowany

Auto: Nie mam

22 Paź 2013, 12:17

Szczerze,nie chce Cie zniechęcać bo nigdy nic w takim celu nikomu nie pisze i nie mówie no ale samochód z włoch to niepewna inwestycja uważam i w ddatku ten przepływomierz,może wystarczy go tylko przeczyścić ? hm to tylko takie suche spekulacje.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

24 Paź 2013, 18:55

Przepływkę sprawdzisz jedynie kompem czy widzi masę zasysanego powietrza, jeśli jedziesz z Polski po to auto kup sprawdzoną używkę i załóż na miejscu. Ja osobiście mam auto z Włoch i nie narzekam:) blacha zdrowiutka:D. Zapytaj go co sie z autem dzieje?? jak zachowuje sie to auto z uszkodzoną przepływką i napisz tu to pomyślimy czy to faktycznie wina przepływomierza.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5