Seat Ibiza - auto gaśnie

20 Lut 2014, 12:58

Witam, posiadam seata ibizę 99' benzyna-gaz. Mam problem,mianowicie podczas jazdy , nie zależnie od pogody i tego czy jadę na benzynie czy lpg auto nagle gaśnie, raz uda się przejechać 10 km raz 15km a raz z 500m , tak więc czy na rozgrzanym silniku czy też nie, auto nagle traci moc i gaśnie, czasem też jest szarpnięcie i huk. Kiedyś udawało się odczekać ze 2-3 min i można było jechać dalej,ostatnio nawet podczas postoju gaśnie i już raczej nie odpali, ale taka jazda to nie jazda kiedy auto stanie na środku skrzyżowania bądź pod górkę albo i na obwodnicy. Teorii słyszałem różnych , przy których można by wymienić 3/4 auta i co mechanik to co innego . Nie mam za bardzo pieniędzy żeby wszystko sprawdzić a usterka będzie dalej występować.. Najwięcej słyszałem o module sterowania komputera że może być przyczyną. Osobiście nie znam się kompletnie na autach . Możę ktoś z Was spotkał się z takim czymś i uporał z tym problemem , bądź wie co może tkwić w tym zjawisku. Z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio edytowany przez silvo44, 22 Lut 2014, 10:23, edytowano w sumie 1 raz
Powód: reg. 8/8/i
daniel9891
Obserwowany

Auto: Seat Ibiza
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 1999

20 Lut 2014, 13:37

Sprawdź wszystkie rurki podciśnienia czy nie są uszkodzone, popękane.
kant95
Zaawansowany

Miejscowość: lublin
Prawo jazdy: 01 01 1981
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

20 Lut 2014, 15:49

Witamy, przede wszystkim należy sprawdzić czy problem leży po stronie układu zapłonowego czy paliwowego. W momencie zgaśnięcia silnika trzeba upewnić się czy jest tzw. iskra i doprowadzane jest paliwo. To niestety może nie być łatwe w warunkach poza serwisowych.
AutoConrad
Aktywny

Miejscowość: Warszawa
Auto: różne marki

20 Lut 2014, 22:22

Hmm, może Ci pomoże mój przypadek, zobacz czy mój opis problemu odpowiada Twojemu.