Seat Ibiza, otwór na nawigację

25 Sie 2019, 18:17

Witam,
jestem trochę zielony w sprawie elektroniki samochodowej, więc mam pytanie. Na dołączonych zdjęciach pokazuję wam otwór do którego ponoć była montowana oryginalna nawigacja na jakimś stojaku.
Pytanie brzmi, da się ten owy "stojak" gdzieś jeszcze kupić, lub da się do tego złącza podłączyć inny? Chciałbym zamontować tam wideorejestrator, więc jak by to dawało prąd to nie musiałbym używać zapalniczki samochodowej i mieć wiszących kabli, tylko wyglądałoby to jak seryjnie montowane.
Samochód: Seat Ibiza IV, 2009 rok.

Dziękuję. :)
LordPitex
Obserwowany

29 Sie 2019, 09:36

LordPitex napisał(a):Pytanie brzmi, da się ten owy "stojak" gdzieś jeszcze kupić, lub da się do tego złącza podłączyć inny?
Na pewno kupisz go w serwisie, ma on nr katalogowy 000 051 818 L. jednak jest on przystosowany do jednej nawigacji i tu raczej nic nie zmienisz bo ciężko będzie to przerobić. Zresztą sam zobacz jak to wygląda na załączonym zdjęciu.

Co tu można zrobić? Masz otwór i zasilanie można więc samemu jak ma się trochę smykałki zrobić z drewna pasujący kołek (odpowiednio go szlifując) ustawiasz sobie wtedy jego wysokość jaka ci pasuje montujesz w odpowiednim miejscu piny do zasilania a na samej górze przykręcasz uchwyt kamery. Oczywiście drewno można fajnie zeszlifować i pomalować pod kolor deski, tak że będzie wyglądało jak uchwyt oryginalny ale potrzeba tu czasu. Wtedy będziesz miał unikalne mocowanie :mrgreen:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

PS. Poszukaj takiego używanego uchwytu może uda się kupić z jakieś nie duże pieniądze nie będzie wtedy szkoda go zniszczyć przy próbie przeróbki pod uchwyt kamerki.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

400 obserwacji, 40 decyzji i jeden błąd co dwie minuty