Seat ibiza wyciek na tylnim kole , co to ?

21 Gru 2007, 14:38

Witam ... na tylnym kole pojawia się już trzeci raz plama która świadczy o jakimś wycieku ... niestety nie znam się absolutnie i jedynie pozostaje mi się tylko domyślać że jest to ; być może wyciek płynu hamulcowego ... Podjadę z tym do warsztatu , jednak na początek chciałbym mieć jakąś wiedzę - żeby przez niewiedzę nie być oskubanym przez mechanika ... Dla poglądu zamieszczam fotkę , być może to też pomorze w ocenie - prosiłbym o jakieś wskazówki i ocenę sytuacji ... zbliżają się też święta i nie wiem czy zdążę gdzieś to zrobić u mechanika , zapytuje więc - czy można z tym jeździć jakiś czas , bo muszę wyjechać i tak - chyba że jest to na tyle poważne że będę musiał zrezygnować z jazdy ! Proszę o opinie i ewentualne podanie koszty takiej naprawy ... z góry dziękuję !
A oto fotka tego koła :

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Ewentualne pytania śmiało zamieszczajcie odpowiem jak najszybciej bo mi na tym zależy !
.
ibiibi
Nowicjusz

• 21 Gru 2007, 18:58

To jest wyciek płynu hamulcowego z cylinderka.Sprawdź poziom plynu w zbiorniczku i w razie potrzeby dolej.Cylinderek i szczęki nalezy kupić nowe.Cylinderek kosztuje ok 20 zł szczęki ok 50 zł.Tarczę hamulcową należy dokładnie wymyć i zakonserwować.Teraz potraktuj środkiem do zardzewiałych śrub połączenie cylinderka z przewodem hamulcowym.
    andrzej_124
    Stały forumowicz

21 Gru 2007, 20:32