REKLAMA
Witam,
Kupilem wlasnie swoje drugie auto w zyciu- Seat Ibiza 1.0 rok 1997
Autko chodzilo super jak kupilem (czasami mial tylko problem z odpalaniem oraz na wolnych obrotach nie trzymal rownych obrotow). Ze wzgledu na to ze dbam o wszystko chcialem jak najszybciej wymienic w nim rozrzad bo nie wiedzialem kiedy byl wymieniany.
Kupilem nowy pasek rozrzadu oraz napinacz do tego modelu.
Samochod oddalem koledze (zawodowemu mechanikowi) i wymienil mi pasek rozrzadu oraz napinacz. Po zalozeniu odpalil silnik i wszystko bylo ok wiec poskladal cala reszte do kupy. Pozniej odpalil silnik raz jeszcze i zaczelo cos stukac (raczej zawory)
Od tamtej pory caly czas tak stuka.
Mehcanik ustawial rozrzad na swoje znaki zanim sciagnal pasek. Nie krecil wogole zebatkami i zalozyl nowy pasek z napinaczem. Mowil rowniez ze znaki na kole tzn z lewej strony silnika nie zgadzaja sie ze znakami z prawej strony... nie znam sie na tym wiec pisze tak jak go zrozumialem.
Pozatym przed sciagniecem paska jak ustawial pierwsza zebatke na znaki oryginalne to zebatka na dole (chyba od walu) nie zgadzala sie z oryginalnymi znakami.
Co moglo sie stac? Co wogole moge teraz zrobic aby auto chodzilo normalnie ??:( Glowilismy sie z tym mechanikiem i naprawde nie wiemy co zrobic. On cos probowal przestawiac z rozrzadem ale nic dalej to samo:(
Czy sa jakies inne znaki dzieki ktorym mozna ustawic rozrzad wedlug ustawien fabrycznych?
Prosze Was bardzo wszystkich o pomoc! Bardzo mi zalezy na tym samochodzie!Bede bardzo wdzieczny za kazda informacje!
Pozdrawiam i z gory dziekuje,
Kamil