MotoAlbercik napisał(a):Jest to zawór ograniczający ciśnienie doładowania.Jak sama nazwa wskazuje,jest zawór elektryczny,a więc musi się otwierać i zamykać.Podmień go z N18 i się przejedz.Jak usterka ustapi,to jest do wymiany N75.
Może to też być wina samej turbiny - może być zapieczona,może to być kierownica turbiny,może to być jakaś nieszczelność.Może to też być czujnik interculera lub nieszczelność na nim samym.
Robiłeś logi?
Rozebrałem zgodnie ze znalezioną instrukcją ten zaworek, przeczyściłem dokładnie WD40 wszystkie możliwe elementy, włącznie z gumką... Złożyłem całość, podkleiłem i jakie było moje zdziwienie, gdy na kierownicy przestałem wyczuwać drgania, które do tej pory na wolnych obrotach dawały o sobie znać. Do tego samochód cichszy w pracy niż do tej pory. Co jednak najważniejsze, na 15ście podjęty prób wyłapania notlaufa dwa razy się to zdarzyło w najmniej oczekiwanym momencie. Raz podczas jazdy na czwórce bez pedału w podłodze, a drugi raz na czwórce podczas spokojnej jazdy... Podczas butowania od 1500rpm do ponad 3000rpm na czwórce i piątce autko przyśpiesza ładnie - czuć jedynie taki chwilowy zanik mocy, tak jakby chwila zastanowienia przy 2500rpm po czym jedzie już ładnie i rozpędza się do dużych prędkości. Ten zastój także nie pojawia się za każdym razem... Mam podejrzenia, ze ten zaworek mimo przeczyszczenia i tak nie działa w 100% poprawnie... Nie za każdym razem cyka przy przekręceniu kluczyka. Być może uda mi się jutro nówkę sztukę założyć, wtedy zrobię logi i okaże się...