Witam,
Pacjent Seat Leon 2.0 tdi 170hp na common railu (225hp/485Nm)
Problem polega na ubytkach płynu około 1l na 200-300km oraz na kopceniu podczas stania na światłach bądź ruszania.
Usunięty dpf, egr, chlodniczka spalin, zostały tylko klapy wirowe.
Ubytki płynu:
Mam 100% pewność że nie ma żadnych wycieków, wlany barwnik uv i dokladnie ogladniety silnik oraz nagrzewnica pod lampa uv kilkukrotnie, brak jakiejkolwiek kropelki, wymieniony termostat, zrobiony test na upg (standardowy za 20zl z motoryzacyjnego) kolor zmienia raz na zielony raz na żółty więc wskazywało by to na upg lecz poza ubytkiem i pozytywnym testem nie ma żadnych inny objawów typowych dla uszczelki, chlodniczka spalin usunięta.
Kopcenie:
Tylko i wylacznie na biegu jałowym, zwykle podczas stania na światłach po kilku sekundach świata za mną nie widać, raz jest gorzej raz lepiej lecz widać to w lusterku,temperatura minusowa kopcenie jest wieksze, temperatura dodatnia +5 stopni kopcenie jest mniejsze kolor to zagadka biały wpadający w siwy i jednocześnie widać pod słońce poświate niebieskiego
![Uśmiechnięty :)]()
, odma sprawdzona jest drożna+ wrzucony separator/oct - bez zmian, dodatkowo czasami podczas ruszania puszcza bąka dymu.
BRAK UBYTKÓW OLEJU a jeśli jest to nieznaczny w granicach do 200ml na 10tyś
Mi już brak pomysłów zostało tylko targać głowice i mieć nadzieje że da się ją pospawać a kopcenie według mnie będzie powodowane przez turbosprężarke ale chętnie zaczerpne wiedzy od was zanim ściągne głowe.