REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PhantomASA1 napisał(a):Śruby w takich miejscach raczej nie bywają zapieczone,to nie zawieszenie,tak oczywiście,wymień całą pompę,nie baw się w półśrodki,nie kupuj tylko chińszczyzny,pompy porządnych firm nie są tak tanie,ale za to nie musisz ich wymieniać zawsze z paskiem rozrządu(co drugi raz),taka pompa nie ma prawa się rozlecieć nagle.
PhantomASA1 napisał(a):Nie rozumiem,dla mnie, czy pompa jest na pasku takim czy takim,to bez różnicy,oczywiście,że łatwiej jest wymienić tę,która nie jest na pasku rozrządu,mniej jest roboty,różne auta mają różne rozwiązania,wystarczy tylko spuścić płyn i odkręcać śruby po kolei,wyjąć pompę i przykręcić nową,to prosta robota,śruby puszczają od razu,bez najmniejszego problemu