Sedan/Automat/45 tyś.

18 Sty 2019, 13:10

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Kason
Nowicjusz
 
Posty: 29

19 Sty 2019, 09:15

Nikt nic?
Kason
Nowicjusz
 
Posty: 29

19 Sty 2019, 09:58

Co do Mercedesa "ochy i achy" w opisie, ale auto z USA to zawsze podwyższona grupa ryzyka. Do tego zdjęcia z lata i tekst "Świeżo wykupione ubezpieczenie (sierpień), opłacone w całości za rok z góry." Czyli gość nie może sprzedać auta przez pół roku (!).
Słabym punktem silników M272 (2.5, 3.0, 3,5 V6) jest wycierający się koło zębate wałka wyrównoważającego. Koszy naprawy to kilka tysięcy złotych - najlepiej zrobić to raz a dobrze i mieć spokój na kilkaset tysięcy km. Później tylko regularnie zmieniać olej w silniku co 10 tys. km.
Pytanie czy w tym egzemplarzu było to naprawiane, a jeśli tak czy jest to udokumentowane.

Ogólnie jeśli chodzi o W204 to ja szedłbym w 1.8K lub diesle 2.2 CDI z początku produkcji lub 3.0 CDI.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

19 Sty 2019, 11:43

1.8k też ma bolączke w postaci słabego rozrządu, najlepiej odrazu wymienić koło zębate. Silnik diesla od 180 do 250 to ten sam silnik tylko moc zmieniona
Ossy a jaka była różnica w przed i po lifcie?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Sty 2019, 11:44

Czyli w przypadku większych pojemności W204, utrzymanie powinno być tańsze jak takiego E90 330i?
Szukam jakiegoś kompromisu, bo chciałbym coś z lepszymi osiągami.
1.8K W204 ma troszkę słabe osiągi i brak automatu.
Diesel dla mnie opada, często robię krótkie odcinki, trasy tylko weekendy.
Zastanawiałem się nad W204 350 4MATIC w przypadku Mercedesa, pomijając wycierające się koło zębate wałka wyrównoważającego warto pchać się w 4MATIC czy lepiej już wybrać opcję 3.0 231km?
Z Merca zaciekawiła mnie taka wersja:
[link do oferty na Olx wygasł]
Wiem, że to zupełnie dwa różne światy z tych dwóch propozycji. Ale warto rozważać opcję clk w209 powiedzmy na rzecz tańszego serwisu (o ile taki jest) i osiągów w stosunku do W204?
Kason
Nowicjusz
 
Posty: 29

19 Sty 2019, 11:51

Osobiście jakbym sobie szukał to brałbym 3.0 lub 3.5 272KM. Automat znajdziesz bez problemu a mocy tez wystarczająco do sprawnego poruszania się. Co do kosztów między w204 a w209 wieklich różnic nie będzie więc nie liczyłbym na oszczędności.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Sty 2019, 12:26

Będąc wcześniej w posiadaniu E46 330i były również koszta ale nie były to takie, że ło matko co mam robić zbankrutuje...
Większość tematów dotyczących e90 z tego co widziałem wskazuje na to, że E46, a E90 to zupełnie inne koszty serwisowania.
Zmierzam do tego czy taki Mercedes będzie tańszy w utrzymaniu od E90, czy nie będę musiał ostatecznie zrezygnować i pójść na jakiś kompromis jak to jest w 90% przypadków.
Kason
Nowicjusz
 
Posty: 29

19 Sty 2019, 12:55

Pomyśl może nad lexusem is 250?
Mateq
Początkujący
 
Posty: 212
Prawo jazdy: 12 03 1993
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Lexus is 250
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

19 Sty 2019, 13:09

Pisałem w pierwszym poście:
Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Nie wiem jak w wersji bez szyberdachu, 1425 mm ma IS 250, a 1420 mm wysokości ma moja Megane.
Kason
Nowicjusz
 
Posty: 29

19 Sty 2019, 13:14

Ile masz wzrostu?
Mateq
Początkujący
 
Posty: 212
Prawo jazdy: 12 03 1993
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Lexus is 250
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

19 Sty 2019, 13:15

195cm
Kason
Nowicjusz
 
Posty: 29

19 Sty 2019, 13:19

No to nie mały jesteś, ja mam 1,84 i z przodu miałem nad głową sporo miejsca, sam za soba z tyłu też usiadłem ale ja nie miałem szyberdachu a ten zawsze zabiera cenne mm.
Ale mój znajomy jest wyższy od Ciebie i jechał moim więc nie narzekał że głowa mu się nie mieści :)
GS byłby lekarstwem ale ten mówisz że za duży więc musisz wybrać kompromis, skoro w megane się mieścisz to w lexusie nie będzie gorzej.
A teraz mała anegdota, sprzedałem swojego is 250, teraz szukam też auta i tak przeglądam rynek już miesiąc i wiesz co Ci powiem że kupię chyba drugi raz to samo auto tylko w automacie już bo w tym przedziale dla mnie to nr. 1 a miałem już trochę aut.
Mateq
Początkujący
 
Posty: 212
Prawo jazdy: 12 03 1993
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Lexus is 250
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

19 Sty 2019, 13:30

Mateq, a orientujesz się jak z tymi osiągami IS250 w automacie i z LPG by wychodziło w stosunku do manuala? Katalogowo z tego co widziałem to 8,1s ma manual.
Tom88T
Początkujący
 
Posty: 238
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: 508
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

19 Sty 2019, 13:58

W is 250 nie założysz LPG.
Osiągi w manualu nie porywały więc w automacie tym bardziej, ale to auto z tym silnikiem akurat nie od tego jest, ciekawszą opcja byłby is 350 ale tutaj trzeba by szukać ze stanów i za wyższe $
Mateq
Początkujący
 
Posty: 212
Prawo jazdy: 12 03 1993
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Lexus is 250
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

19 Sty 2019, 14:23

Czyli IS odpada :/
Tom88T
Początkujący
 
Posty: 238
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: 508
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014