REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Petrde napisał(a):Jeśli chodzi o ten rozciągający się łańcuch rozrządu to jakie są koszty naprawy tego problemu i przy jakim przebiegu pojawia się ta usterka?
Petrde napisał(a):Czy w accordzie 2.0 nie będzie troche mulaste?
dzida napisał(a):Trochę będzie mulasty ale też ni będzie zawalidrogą
hondziarz napisał(a):Szybki, przeczytaj dokładnie mój post, który zacytowałeś. Reagujesz trochę jak dziecko złapane na przewinieniu, które krzyczy "proszę Pani, a on był jeszcze bardziej niegrzeczny". Lexus wyróżnia się trwałością w segmencie premium (powtórzę raz jeszcze - BMW/Audi/MB psują się bardziej!!!!), ale to też nie tak, że nic się tu nie dzieje - wcale nie są to auta "bezproblemowe"!!! To zwykły mit powtarzany przez lexiarzy!! A o innych aspektach powodujących to, że to niszowa marka premium w EU już rozmawialiśmy.
dzida napisał(a):. Silnik to bardzo udana konstrukcja pod względem trwałości ale jednak lepszy jest 2,4
szybki napisał(a):Więc dalej czekam na porównanie...
szybki napisał(a):Chłopie ale jak to jest u Ciebie potrafisz pisać a nie potrafisz czytać???
959rn napisał(a):Ale o czym wy w ogóle dyskutujecie...lexiarze robią tymi swoimi wynalazkami po śmieszne dystanse po 8kkm rocznie i coś tam skaczą, ze im się nie psuje...chociaż nie - http://www.motostat.pl/vehicle-stats/75688 Jak można przez 14kkm wpakować 6k w naprawy, pancernego lexa, pewnie kupionego jeszcze od jakiegoś forumowego fanatyka za 30k pln?Ja tyle nie włożyłem w 6garowego diesla na common railu przez 40kkm i to jeszcze nowe opony sezon temu sobie sprawiłem hehe. To nie jest tak kolorowo jak szybki ciagle gada. Tam tez zawias się kończy, padają przekładnie, mosty i wysiada osprzęt silnika