Sedan/Coupe z zacięciem sportowym 25k max

08 Mar 2018, 12:35

Jedyne moje wymagania:
1.Tył napęd.
2.Min te 140km
3.W przyszłości i tak pewnie bym zrobił blacharke i nowy lakier więc jakaś tam minimalna korozja mnie nie odtrąca.
4.Silnik podatny na modyfikacje bo wiadomo apetyt rośnie w miarę jeżdżenia.
Mateusz66
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 01 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

08 Mar 2018, 23:13

Moze podam kilka swoich typow:
1.BMW e46/90
2.Hyundai coupe
3.Mazda rx8(widzi mi sie tez mx5 ale to kabrio)
Mateusz66
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 01 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

09 Mar 2018, 08:08

Hyundai coupe nie ma napędu na tyl
Więcej zacięcia sportowego od e46 ma Lexus IS, dokładasz kompresor i masz 200KM lub kupujesz IS 300
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

09 Mar 2018, 09:33

Chcesz silnik podatny na modyfikacje. Dobrze, a czy zdajesz sobie sprawę, że modyfikacja wolnossącej R6 to jakieś 10 tyś żeby był efekt? I tu jest problem, bo ciężko mi jakoś sobie przypomnieć połączenie turbo z RWD z tamtych lat (było coś takiego oprócz IS200 z kompresorem?)

Moim zdaniem albo diesel (co jest głupie, kolejny traktor plujący czarnym dymem po "tuningu") albo bierz IS300 czy 330i, które mają odpowiednio duże kopyto i modyfikuj resztę, zawieszenie, układ hamulcowy, dobre opony itp.

Dzida ma rację E46 trochę odstaje od sportowości od E36. Tamten jeździł lepiej.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

10 Mar 2018, 22:53

A gdyby zrezygnowac z tyl napedu to co mozecie ciekawego polecic?
Moze jakis galant z 2,5l v6?
Mateusz66
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 01 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

11 Mar 2018, 08:39

Odpowiedz najpierw na pytanie co rozumiesz pod kątem modyfikacji silnika... Bez tego nie mamy co polecać. Chcesz czegoś podatnego na tuning, a wrzucasz same wolnossące silniki. To jak w końcu z tym jest?

I nie rozumiem co ma Galant wspólnego z zacięciem sportowym. Równie dobrze możesz wziąć jakąś Cuprę (i będzie lepsza). Chcesz po prostu szybkie auto, nie sportowe.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renowacja zniszczonej skórzanej tapicerki
    Chciał bym się z Wami podzielić wiedzą na temat renowacji skórzanych tapicerek. Mam za sobą ok. 20 odnowionych foteli, kilka kanap tylnych, boczków drzwiowych oraz kierownic. Właściwie uczyłem się na własnych ...

11 Mar 2018, 09:03

Chcesz coś podatnego na mody to trzeba coś z turbo
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Mar 2018, 10:02

Galant vr4 biturbo?
Mateusz66
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 01 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

11 Mar 2018, 10:10

A skąd to niby weźmiesz?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

11 Mar 2018, 10:48

Vr4 bit :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10961
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe