Sedan/Coupe z zacięciem sportowym 25k max

08 Mar 2018, 13:35

Jedyne moje wymagania:
1.Tył napęd.
2.Min te 140km
3.W przyszłości i tak pewnie bym zrobił blacharke i nowy lakier więc jakaś tam minimalna korozja mnie nie odtrąca.
4.Silnik podatny na modyfikacje bo wiadomo apetyt rośnie w miarę jeżdżenia.
Mateusz66
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 01 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

09 Mar 2018, 00:13

Moze podam kilka swoich typow:
1.BMW e46/90
2.Hyundai coupe
3.Mazda rx8(widzi mi sie tez mx5 ale to kabrio)
Mateusz66
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 01 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

09 Mar 2018, 09:08

Hyundai coupe nie ma napędu na tyl
Więcej zacięcia sportowego od e46 ma Lexus IS, dokładasz kompresor i masz 200KM lub kupujesz IS 300
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

09 Mar 2018, 10:33

Chcesz silnik podatny na modyfikacje. Dobrze, a czy zdajesz sobie sprawę, że modyfikacja wolnossącej R6 to jakieś 10 tyś żeby był efekt? I tu jest problem, bo ciężko mi jakoś sobie przypomnieć połączenie turbo z RWD z tamtych lat (było coś takiego oprócz IS200 z kompresorem?)

Moim zdaniem albo diesel (co jest głupie, kolejny traktor plujący czarnym dymem po "tuningu") albo bierz IS300 czy 330i, które mają odpowiednio duże kopyto i modyfikuj resztę, zawieszenie, układ hamulcowy, dobre opony itp.

Dzida ma rację E46 trochę odstaje od sportowości od E36. Tamten jeździł lepiej.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

10 Mar 2018, 23:53

A gdyby zrezygnowac z tyl napedu to co mozecie ciekawego polecic?
Moze jakis galant z 2,5l v6?
Mateusz66
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 01 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

11 Mar 2018, 09:39

Odpowiedz najpierw na pytanie co rozumiesz pod kątem modyfikacji silnika... Bez tego nie mamy co polecać. Chcesz czegoś podatnego na tuning, a wrzucasz same wolnossące silniki. To jak w końcu z tym jest?

I nie rozumiem co ma Galant wspólnego z zacięciem sportowym. Równie dobrze możesz wziąć jakąś Cuprę (i będzie lepsza). Chcesz po prostu szybkie auto, nie sportowe.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

11 Mar 2018, 10:03

Chcesz coś podatnego na mody to trzeba coś z turbo
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16535
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Mar 2018, 11:02

Galant vr4 biturbo?
Mateusz66
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 01 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

11 Mar 2018, 11:10

A skąd to niby weźmiesz?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

11 Mar 2018, 11:48

Vr4 bit :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10778
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe