Sedan do 12 tys euro.

18 Maj 2017, 21:28

Witam,

Jakiś czas temu miałem wypadek samochodowy, w skutek czego zostało zniszczone moje auto (mazda 6). Zmuszony jestem do zakupu nowego. Przyznam się, że w dziale motoryzacji jestem zielony, dowodem na to jest mój poprzedni samochód (rdzewiejący, problem z DPF'em oraz wyciekający olej z silnika :x ). Mój budżet wynosić będzie w granicach 12 tys. euro- mieszkam w Niemczech, rocznie robię około 30tys. km, w tym 23km dziennie w jedną stronę do pracy po mieście i raz na 3 miesiące podróż do Polski (650km). Ma być to auto na dobrych parę lat, więc ze stosunkowo małym przebiegiem, benzyna czy diesel- sam nie wiem, z trwałym silnikiem. Dużą rolę odgrywa dla mnie wygląd oraz gadżety takie jak Navi. Dotychczas rozglądałem się za takimi samochodami jak- audi a4-b8, lexus IS220d, audi a6, passat cc, opel insignia, honda accord type-s. Zależy mi na tym, żebym nie musiał co chwile jeździć do warsztatu, w Niemczech ceny napraw są kosmiczne, więc ewentualne usterki załatwiałbym tylko przy zjeździe do Polski. Z góry dziękuję za pomoc !
Dejot7
Nowicjusz

Prawo jazdy: 31 12 1990
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: mazda 6
Silnik: 2.0 gg 136 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

19 Maj 2017, 21:10

A6 c6 ok ale na pewno nie z FSI i 2.0tdi pd
passat jw, imo za mało kasy zeby w ogóle się nim zajmować
Chąda spoko
Insignia miała sporo problemów z elektryką na początku produkcji
Jeśli lexus to is250 (a tu masz za mało kasy) 220d to szrot

Popatrz na C5, s60/v70, lagunę mk3
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

20 Maj 2017, 12:08