Sedan do 14 tys

27 Lis 2010, 14:07

Kierunkowskaz - wyjdź po prostu i tyle, w każdym poście pokazujesz jak niska jest Twoja wiedza, w tym również to pokazałeś, jakbym chciał mieć E36 to bym miał. Jesteś dla mnie idiotą i tyle. Tak, zazdroszczę Ci passata. :lol:
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
0

27 Lis 2010, 14:13

jiGsaw napisał(a):Tak, zazdroszczę Ci passata.

Tak jak myślałem ;) Alfa i Omega się znalazła, nie jestem inżynierem samochodowym żeby wszystko wiedzieć, Ty też nie jesteś... To nie jest forum mechaników samochodowych także nie wiem o co Ci chodzi... Różnimy się tylko tym, że jeśli ja komuś dane auto polecam to tylko wtedy kiedy je kiedyś posiadałem lub używałem przez jakiś czas, a nie jakieś z dupy komentarze, że każde BMW jest najlepsze na świecie jak znasz je tylko z obrazów na allegro ;)
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany

Miejscowość: Warszawa (WI)
0

27 Lis 2010, 14:19

Nigdzie nie pisałem, że każdem BMW jest najlepsze na świecie, masz jakieś urojenie, nie wiem czego się mnie czepiasz. Póki co to ja wykazałem, że Ty piszesz bzdety, a nie na odwrót. Jakby każdy pisał tylko na podstawie tego co sam miał to to forum możnaby zamknąć. Na autach w miarę się znam, na BMW całkiem nieźle, wiem w czym przewwższają inne marki, znam też ich słabości, wszystkiego nie wiem - to oczywiste, chcę pomagać ludziom, tylko jest na tym forum pewna grupa ludzi, którzy nie dość, że sami nie wiedzą o czym mówią to jeszcze wpieprzają się między wódkę, a zakąskę. Polecajcie co checie, ja polecam co chcę i nie piszcie głupot jak nie wiecie. Co do mojego E30 to pewnie nie wiesz ile kosztuje zakup auta w odpowiednim stanie i utrzymanie go w należytym, a za kilka lat to ten Twój passat będzie mniej wart od tego, także sobie daruj takie mądrości, bo miałem auta o wiele młodsze i jakoś mnie to nie pali, ni ziębi, co wypisujesz. To raczej świadczy tylko o Twoich kompleksach.