Sedan do 20k, LPG

28 Lut 2019, 17:12

Witam, potrzebuję Waszej porady, ponieważ szukam auta do 20k ( ostatecznie może być te 2/3 tysiące więcej), zależy mi na tym żeby był to dobrze wyciszony sedan ew. hatchback chociaż wiem, że z wyciszeniem tutaj już gorzej. Zależy mi również na tym aby auto było w miarę tanie w utrzymaniu i silnik współpracował z gazem. Nie szukam potwora prędkości dlatego maksymalna moc silnika chciałbym żeby zamknęła się w 150KM. Kładę nacisk na wyciszenie ponieważ obecnie jeżdzę Renault Megane I i tam przy 120km/h nie można swobodnie porozmawiać. Z góry dziękuję za zainteresowanie.
Łukasz323
Obserwowany
 
Posty: 2

28 Lut 2019, 20:58

To czy auto jest "sedanem" czy "hatchbackiem" niewiele mówi o wyciszeniu.
Sedan może być segmentu b, c, d, e, f. Hatchbacki to zwykle segment a, b, c. Hatchback segmentu c będzie lepiej wyciszony niż sedan segmentu d.

Za 20k popatrz na volvo s40, 407, vectrę c. Jeśli dorzucisz - i tak bym na Twoim miejscu zrobił - zerknij na mondeo mk4 2.0/145 - auto będzie "generacje" młodsze
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

28 Lut 2019, 22:14

Czytałem że silniki 1.6/1.8 w Volvo są te same co w Focusie II, jak to się ma do instalacji LPG? Próbowałem się dowiedzieć jak jest z tym dokładnie ale co źródło to inne zdanie. Dziękuję za sprostowanie z tym wyciszeniem. Co myślisz o Fiacie Bravo 1.4 120KM ?

Ewentualnie możesz podać również propozycje jakichś lepiej wyciszonych hatchbacków, chętnie bym je przeanalizował.
Łukasz323
Obserwowany
 
Posty: 2

01 Mar 2019, 08:55

Łukasz323 napisał(a):Co myślisz o Fiacie Bravo 1.4 120KM ?
tandeta jak w Megane I.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4