REKLAMA
Witajcie, w tym temacie szukam auta dla siebie (w innym temacie dla rodziców)
a) Auto wielkości Vectry C + zależy od auta ale lift back albo kombi (np. Vectra C kombi odpada bo jest za duża + za cieżka więc ona akurat w Liftbacku)
b) 2006 rocznik i w górę
c) Silnik benzynowy, 6 biegowy pod gaz – mocowo to jakieś 9 sekund do setki, może 9.5 Idealny wydaje się 2.0 Turbo w Vectrze C – 9.1 do setki + gaz elegancko + 6 biegów
d) Z racji wielkości auta musi ono raczej mieć turbo czy coś bo zwykłe 150KM nie ruszy dużego sedana do setki za szybko.
e) Napęd tylko na przód
f) Diesel oraz auta japońskie odpadają – tak samo jakieś ewentualne silnik po downie
g) Jak najmniej awaryjne + tanie w eksploatacji
h) Wyposażenie : skóry, navi może być, tempo mat, park tronik t, sterowanie z kierownicy, abs, elektryka szyby, trakcja.
i) Im mniej rzeczy typu psujący się dpf,egr itd. Tym lepiej
Jeszcze wspomnę,że serca kazałoby mi iść w stronę np. A4 Audi z np. 2003 roku 3.0 V6 Quattro Manual ale rozum mi nie pozwala już bo obecne auto (17lat) dało mi tak popalić,że nie mogłem budżetu spinać tyle na naprawy szło.
Moim zdaniem to tak
Na szybko odpadają Japońskie bo mam złe skojarzenia
Odpada też bardzo duża liczba aut z podstawowymi silnikami 2.0 bo potrzebują 11 sekund do setki
Odpada Merc, BMW, Volvo i Audi z braku funduszy na zakup dobrej sztuki + braku kasy na utrzymywanie drogiego,świetnego auta.
Seaty może by były ale od jakiegoś 2005 roku wszystkie wyglądają tak samo – jak rozdmuchane Hatchbacki – ładne ale nie dla mnie.
Myślałem nad Octavią 2.0Turbo… ale podoba mi się ona tak jak Vectra C z tym,że ta drugi ma MPI a pierwsza FSI więc w Vectrze nie będzie nagaru+ tańsza instalacja LPG + nie dotrysk uje benzyny wiec zawsze taniej.
Także moim faworytem jest Vectra C 2.0 Turbo 175KM 6 manual
Z osprzętu co się może popsuć to Turbo (ale już wolę mieć turbo co za jakiś czas pójdzie do regeneracji niż silnik 1.8 140PS bez mocy).
Coś tam jeszcze chyba ze sprzęgłem jest ale może przeżyję .
Wyposażenia były fajne chociaż fakt – bardzo trudno trafić dobrą sztuką auto.
Części to zawsze Opel wiec powinno być taniej
Od razu jeszcze powiem,że nie kupię jakichś aut Premium czy coś bo już wielu wielu kolegów kupiło auto typu BMW bardzo tanio myśląc,że piekne i dobre a było tanie bo było słabą sztuką i potem co miesiąc wkładali pieniądze w to auto i tak bez końca.
To auto dla mnie ma być ciągle do jazdy – tankowanie benzynki i gazu i w trasę i tak w koło.
Macie jakieś pomysły?