Sedan limuzyna w gazie do 45 tys

03 Paź 2011, 13:18

Witam, jakiego polecacie sedan limuzyna w gazie do 45 tys ?

Jest w ogóle coś godnego polecenia w gazie ?
peugeot_206
Nowicjusz
 
Posty: 6

03 Paź 2011, 15:08

Ale że jak? Nowe?
W gazie może być prawie wszystko, a przy tej cenie to lepiej znaleźć bez instalacji i samemu wpakować dobra instalację.
dervu
Zaawansowany
 
Posty: 520
Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

03 Paź 2011, 15:20

Nie nowe, używane.

Kupić i wstawić gaz też biorę taką opcje, więc proszę polecić coś co będzie dobre do wstawienia gazu.

Co myślicie o tym passku ?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
peugeot_206
Nowicjusz
 
Posty: 6

03 Paź 2011, 20:14

Passat bity i klepany ;) Widać szczególnie po źle założonej masce.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

03 Paź 2011, 20:41

A którym miejscu to dokładnie widzisz? bo ja nie dostrzegam.
peugeot_206
Nowicjusz
 
Posty: 6

03 Paź 2011, 20:47

jeśli już Passata to, najlepiej kup bez LPG i sam zamontuj, no i musi to być bardzo dobra instalacja, bo jest to bezpośredni wtrysk paliwa
kamyl
Aktywny
 
Posty: 278
Miejscowość: SR
Prawo jazdy: 0- 4-2009
Auto: VC GTS
Silnik: Z19DT
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

03 Paź 2011, 22:37

Co do instalacji LPG (wtrysku fazy ciekłej przez wtryskiwacz fabryczny) to czas się jak by zatrzymał nigdzie nie widzę publikacji na ten temat, co najwyżej ktoś na bąknie dwa słowa. Taka instalacja to po prostu cud, miód i orzeszki :D Mało o nich wiadomo, jaka firma to robi? kto się tym zajmuje? Wielu instalatorów cały czas zwlekało z odpowiedzią kiedy będzie to możliwe, zainteresowanie w necie zamarło na przełomie 2006/2007 po tym nie ma nic bardziej odkrywczego. Na chwilę obecną gaz nie jest zbyt opłacalny, jedynym jego plusem jest to że w silnikach z wtryskiem bezpośrednim czyli GDI Mitsubishi lub w układach Med 7 Motronic (stosowany w VAG) eliminuje powstawanie nagaru na zaworach wylotowych. Nie warto sobie nim zaprzątać głowy. Ja na twoim miejscu szukał bym W203 1.8 z Kompresorem 143km do tego sekwencje BRC.
Przykład:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
adammtv
Aktywny
 
Posty: 286
Miejscowość: Złoty Stok

04 Paź 2011, 12:17

Taka instalacja to LPDi, na jednym forum o lpg ktoś z silnikiem VW pisał, że założył takie cudo i jeździ na samym LPG (razem z odpalaniem), koszt ~6-7 tys. :mrgreen:
dervu
Zaawansowany
 
Posty: 520
Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992