Jeżeli będziesz poważnie zainteresowany tym autem to mogę Ci takie przyłatwić w bardzo atrakcyjnej cenie.
Co do auta to naprawy na mormalnym poziomie, zaletą jest to że jak nawet trafisz trupa to po reanimacji możesz cieszyć się normalną jazdą a nie wiecznym serwisem.
W wersjach mocowych nawet nie wiedziałem że są różnice
![Mr. Green :mrgreen:]()
Co do cen gratów to trochę drgnęły bo niestety handlarze zwietrzyli bizness a do tego zwykłe 2jz są przerabiane do driftu przez co jest skuteczne ich odsysanie z rynku. Dobrze że automat nie jest używany w sporcie
To samo tyczy się napędów bo szpenie rozkminili że dyfer z ośkami i lsd podoła 1000nm więc ceny też uległy zmianie.
Kilka lat temu dyfer z lsd kupiłeś za 1k i w gratisie dostałeś półośki a teraz hmmm nie bardzo albo silnik kosztował 1,5k ...ze skrzynią mogłeś mieć za 2,5k ...
Opcją też jest is200kompressorek jak coś to jest jeden do chwycenia ale też tylko konkrety bo niestety ale wieczni poszukiwacze rozeźlili mojego kolegę. Zresztą posiada kilka lexów więc można spróbować zobaczyć różne opcje.