SEDAN - mało palący - 5000/5500zł

14 Kwi 2011, 16:26

Witam.

Jestem młodym kierowcą, mam do dyspozycji 5000zł, góra 6000zł. Tylko i wyłącznie w grę wchodzi sedan. Najlepiej jak był by to disel(może benzyna+LPG, ale słyszałem że są z tym problemy).

Samochód przede wszystkim musi być mało awaryjny i spalanie mieć poniżej 8 litrów. Najlepiej żeby części wymienne nie były zbyt drogie.

Chciałbym żebyście mi coś polecili.

Co myślicie o Oplu Omedze 2.5TD. Słyszałem że tam są pompy awaryjne, ale nie wiem czy to prawda. Może Ford Scorpio Mk2 2.5TD. Liczę że mi coś polecicie.
cikitaa
Nowicjusz

Miejscowość: Kartuzy

14 Kwi 2011, 16:59

Fiat Siena 1.2.
np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Kwi 2011, 23:15

Ten Fiat całkiem ładny się wydaje, ale czekam na dalsze propozycje.
cikitaa
Nowicjusz

15 Kwi 2011, 06:16

Kierując się w stronę Forda wróć uwagę raczej na Mondeo MKII 1.8 TD niż na Scorpio.
Mondeo takie spali Ci mieszanie ok 6l/100 km, za 6 tyś możesz znaleźć coś w miarę ogarniętym stanie z całkiem dobrym jak za te pieniądze wyposażeniem. Najlepiej jakbyś celował w coś z lat 97+ (lifting nadwozia, poprawki i zmiany w osprzęcie silnika).

Przykładowo:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Tak w ogóle to jeśli chodzi o PB + LPG to moim zdaniem jakimkolwiek sedanem ciężko będzie Ci uzyskać wynik <8l na LPG.
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Kwi 2011, 09:16