jiGsaw napisał(a):To, że w TT masz haldex, a producent wciska ciemnotę, że to napęd
4x4 stały to nie znaczy, że w A4 też tak jest. A ja bym właśnie postawił na xDrive.
A wiesz co to jest Xdrive? To jest w zasadzie napęd tylny z dołączonym lekko przodem. Całkiem niezle sie to prowadzi i jest przyjemnie bo jest wrazenie prowadzenia auta tylko napędowego, ale ani nie jest skuteczny ani nie moze konkurowac z tym który ma stały rozkład mocy 50;50.
jiGisaw, jest jeszcze cos takiego jak czas spięca napedów, niestety dołączane napedy nie są przewidywalne, w 50;50 masz zawsze tak samo, zobacz jaki napęd masz w rajdówkach i zastanów sie dlaczego akurat tam jest taki naped a nie 12:88.
[ Dodano: 27 Grudzień 2010, 18:57 ]No np. xDrive wyjedzie z zaspy śniegu jak tylko 1 koło ma przyczepność, quattro tego nie zrobi. Nie wiem jak inne.
nie masz bladego pojecia co mówisz. Widac ze nigdy nie jezdziles samochodami z napedem 4x4.
Nie sugeruj sie zadnymy testami, ja jak jest miasto zasniezone to sobie wyjezdzam na drogi i sobie sprawdzam kto daje rade a kto nie. Najczesciej jest tak, że jedynymi samochodami której daja rade ruszyc tak samo szybko jak Subaru jest Audi Quattro ale te troche starsze modele, "xDrajwów" przerobilem sporo nie wspominając o napędach w Kugach itp...