Segment B z zeszłego roku

17 Sty 2010, 16:15

Witam

Rozważam zakup auta do ok. 45000zł. z tzw. segmentu B. Auta będę używał tygodniowo do pokonania ok. 400km w trasie i ok. 150km w mieście. Jestem początkującym kierowcą. Czasu do namysłu zostało mi niewiele, bo auta pokazowe dość szybko znikają z ofert dealerów. Moje propozycje to:

- Peugeot 207 [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
- Opel Corsa D [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
- Fiat Grande Punto [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Co proponujecie? Któryś z tych trzech, a może coś innego? Moje wymagania to: auto pokazowe, rocznik ubiegły, poduszki (min. 2), klimatyzacja, lakier metalic, radio CD+MP3, el. szyby przednie, el. lusterka, ABS, wspomaganie, centralny zamek. Kolor: najlepiej szary/grafitowy. Dodatkowe wyposażenie mile widziane :-) Sprzedający musi mieć możliwość wystawienia faktury VAT.
Z góry dziękuję za pomoc.
KamilEm
Nowicjusz

Miejscowość: Kielce

17 Sty 2010, 16:39

Rozsądek podpowiada Opla, chociaż silnik stanowczo mały. Jak długo zamierzasz jeździć tym autem? Jeżeli do 4-5 lat to możesz ryzykować również Peugeota.
W salonie Opla popytaj też o Astrę II jeżeli nie zniechęca Cię jej ponure wnętrze.

Za taką kwotę można mieć 3-4 latka o klasę i wyposażenie wyżej i to jest właśnie bolączka nowych lub prawie nowych aut.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

17 Sty 2010, 16:55

Tak jak napisałem wcześniej, sprzedający musi wystawić mi fakturę VAT w celu odliczenia podatku. Poza tym kupując auto prawie nowe mam pewność że nie kupuję upudrowanego "szrota". Opel astra II raczej odpada, ze względu na to, że jest to dość stara konstrukcja. Znalazłem jeszcze taką ofertę: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Do Corsy zniechęca mnie ten "trójfunkcyjny wyświetlacz" zamiast komputera. Chociaż z drugiej strony jakie funkcje mogą mieć komputery w Grande Punto i 207-ce?
KamilEm
Nowicjusz

Miejscowość: Kielce
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne