Segment C/D ~ 40 tysięcy, benzyna

23 Kwi 2017, 09:43

Jeśli chcesz 2008+ to nawet nie oglądałbym niczego poniżej 28-30k
Swoją drogą budżet masz wystarczający na 2.4/2.5, silniki produkcji volvo, totalnie bezawaryjne. Na plus masz moment obrotowy i to, że auto "jedzie" już dzięki samej pojemności już od niskich obrotów.
Trafiłem wczoraj na ten egzemplarz, wydaje się ciekawy
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Było też jakieś białe r-design, fajne

BTW to myślałeś o czymś takim?
[link do oferty na Allegro wygasł]
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

23 Kwi 2017, 10:29

Widziałem obydwa ogłoszenia i głównie to, a w zasadzie to, że są tylko dwa skłoniło mnie do zapytania o średnią cenę. Jeżeli za 37k można mieć R-Design 2011 z polskiego salonu, to nie ma co się zastanawiać nad BMW.
2.4 rozważałem, ale przy jeździe po mieście różnica w spalaniu 2.0, a 2.4 pewnie będzie spora.

A co do Mazdy - czy to nie są te z rudego okresu?
Cialdini
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kiedy spada temperatura, spada też ciśnienie w kołach!
    Zbyt małe lub zbyt duże ciśnienie w oponach to dłuższa droga hamowania i gorsza przyczepność na zakrętach. Za niskie ciśnienie w oponach wpływa na przyspieszone zużycie opon. Ubytek o tylko 0,5 bara wydłuża drogę hamowania ...
    Toyota FT-1 - koncepcyjne dwudrzwiowe coupe klasy GT
    Podobno Akio Toyoda, prezydent Toyoty i entuzjasta sportowych samochodów, po raz pierwszy zetknął się z FT-1, kiedy projektanci z amerykańskiego studia Toyoty Calty Design posadzili go do gry Gran Turismo. Toyoda był ...