Seicento 1,1 2003

29 Paź 2010, 10:00

Mam prośbe - być może ktoś ma schemat podłączenia lub wie gdzie i które koła mają być podłączone pod pompe hamulcową . Obecnie jest tak - pierwsza sekcja : przód lewy i tył prawy przez korektor ( są dwa zaraz przy pompie ) , druga sekcja : tył lewy , przód prawy poprzez drugi korektor :shock: Wiem że jest żle . Z takiego połączenia wynika iż cała prawa strona będzie hamowała słabiej i tak jest - przy mocniejszym hamowaniu auto obraca się w lewo . Obydwa tylne koła muszą być połączone przez reduktory to oczywiste , ale coś kojarze że tam jest układ krzyżowy , czyli przód prawy - tył lewy i przód lewy - tył prawy. Pewny nie jestem i postanowiłem zapytać .

[ Dodano: 2 Listopad 2010, 21:02 ]
Problem rozwiązany :mrgreen:
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4957
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

18 Mar 2015, 21:12

Witam prosił bym Cię o pomoc. u mnie jest to samo słabo hamuje prawa strona. a lewa na żylete proszę Cię o pomoc.
kamilooo
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 16 09 2013
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Fiat cinquecento
Silnik: 900/39
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

19 Mar 2015, 10:14

bonifacy napisał(a): Obecnie jest tak - pierwsza sekcja : przód lewy i tył prawy przez korektor

bonifacy napisał(a):ale coś kojarze że tam jest układ krzyżowy , czyli (...) i przód lewy - tył prawy.

bonifacy napisał(a):Obecnie jest tak - (...) druga sekcja : tył lewy , przód prawy

bonifacy napisał(a):ale coś kojarze że tam jest układ krzyżowy , czyli przód prawy - tył lewy

Przecież napisałeś, że masz tak, jak kojarzysz.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

19 Mar 2015, 13:26

MotoAlbercik napisał(a):Przecież napisałeś, że masz tak, jak kojarzysz.


Temat stary ale pamiętam ten problem bo szczerze zatruł mi życie. Bierzesz auto a ono żle hamuje. Robisz to co zazwyczaj - tarcze , klocki , zaciski , tył komplet a tu d..a. Auto wygląda na nierzeżbione. Tak jakby wczoraj wyjechało z fabryki , więc dzień odpoczynku od strucla . W nocy coś mi tam zaświtało przez sen i na drugi dzień wycieczka palcem po rurkach gdzie która idzie , Tu zonk :
bonifacy napisał(a): przód prawy poprzez korektor
a tył lewy tym samym bezpośrednio bez korektora. Co dziwne przy pompie hamulcowej wszystko wyglądało na oryginał. Nic nie kombinowane. Przełożenie wymagało ponownego gięcia i pasowania rurek aby podłączyć prawidłowo. Stąd było moje pytanie czy rzeczywiście jest tutaj układ krzyżowy.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4957
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

20 Mar 2015, 10:06

bonifacy - dzięki za napisanie rozwiązania problemu :ok:
Ale na drugi raz zrób to wcześniej :)
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000