Sekwencja w Ecotec'u

27 Lut 2008, 01:41

Witam. Od jakiegoś czasu poluję na Astrę II z benzynowym silnikiem Ecotec (jeszcze nie zdecydowałem czy 1.6 16V czy może coś mocniejszego...), chciałbym obniżyć koszty eksploatacji zakładając instalację gazową. Dowiedziałem się, iż najlepsza jest sekwencyjna inst. gazowa. Teraz pytanie, czy z taką instalacją silnik nie traci ze swojej mocy? Aha i główne pytanie. Auto będzie dość często eksploatowane na krótkich trasach (ok 3km) więc czy sekwencja sama przełącza się z benzyny na gaz po uzyskaniu odpowiedniej temp? Czy w ogóle po przejechaniu tak krótkiego dystansu zostanie przełączony na gaz?? W sprawach gazowych jestem laikiem więc proszę o możliwie jasne wypowiedzi.
ciabach
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Wch

28 Lut 2008, 09:51

Jezeli chcesz robić tym autkiem po 3 km,to zapomnij o instalacji gazowej.Ja proponowałbym ci wogóle zpomnieć o benzynie - przez te 3 km,silnik nie zagrzeje się na tyle,by wyłączyło się ssanie.Całą drogę pojedziesz na ssaniu.Za paliwo zapłacisz jak za zboże.A gaz wogóle ci się nie załączy.No i po co ci wogóle autko,żeby jexdzić nim 3 km?????Toż to można piechotą albo na rowerze,a nie autem.Nie opłaci ci się to.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jaki silnik wybrać w Toyota Yaris II (P9)?
    Toyota Yaris II została wprowadzona na rynek w 2005 roku (gościła na nim przez kolejne sześć lat do 2011) zastępując model pierwszej generacji który był dobrze przyjęty na rynku. W przypadku silników zmieniło ...