REKLAMA
Klasyczny dylemat
Rozglądam się za autkiem: w miare sprawnym(<10s do setki), w miare oszczędnym (do 8 ON, lub do 15 LPG), w miare bezawaryjnym, w miare pakownym (bagażnik > 450l, lub zgrabne kombi), w manualu. Chciałbym 4x4 - nie w teren, ale ostatnie 2 zimy trochę dały mi w kość(nie musi być stały). Budżet ok 25kzł.
Oczywiście ideałów nie ma, więc rozważam modyfikacje powyższych założeń.
Rozważam coś z VAG(pasek B5fl,A4,A6),forester, legacy, crv II, grand cheroke, ale ostatnio wpadł mi w oko Jaguar X-type i się kurde zakochałem.
Rozum podpowiada passat b5 4-motion 1.9, a4 quattro 1.9, a6 quattro 2.4 lub 2.8 LPG, Ale ten wygląd jaga...
Poszukuje informacji o eksploatacji takiego cuda 2.5 z LPG. Wiem, że silnik, plyta i zawieszenie to mondeo, więc zamienniki stosunkowo tanie. Bardziej interesuje mnie 4x4 - jak się spisuje, awaryjność oraz dostępność części unikalnych. Ewentualnie inne propozycje.