Jak w temacie musze kupic wiekszy samochod zastanawiam sie wlasnie nad wyzej wymienionymi modelami w gre wchodza oczewiscie ich odpowiedniki czyli alhambra lub C8 z racji tego iz auto bedzie uzywane glownie na krotkich trasach (sredni przebieg ok 15-20 tys rocznie) nie chcem pchac sie w diesla zeby pozniej nie miec problemow docelowo bede chcial zalozyc gaz powiem ze mam w tym momencie mozliwosc zakupu sharana z potwierdzonym przebiegiem 180 tys z 2002 roku tylko troche o nich czytalem i gdzies ktos mowil ze te silniki po 2000 roku nie sa juz tak trwale jak w pierwszych wypustach sprzed 2000 roku nie wiem czy to prawda bo opini o silnikach po 2000 jest malo. Pytania: -ktore silniki benzynowe sa mniej awaryjne sharana czy 807 -jakie sa ich typowe bolaczki -na co zwrocic uwage przy zakupie -jakie jest spalanie na benzynie i gazie -ktore lepiej przyjmuja gaz A moze macie jakies innepropozycje z gory mowie ze nie chcem typowego vana jak t4 Z gory dziekuje za pomoc
A jak wyglada problem z turbina w tym modelu jakos nie jestem chyba zwolennikiem uturbionych jednostek z kolei MPV tez myslalem bo obecnie uzytkuje 323 bj i nie ma co sie oszukiwac zaczyna juz gnic z MPV zapewne bedzie tak samo co do Hyundaja to nic nie wiem na temat tego silnika moglby ktos cos wiecej powiedziec na jego temat i czy blachy ma w miare zabezpieczone przynajmniej na poziomie sharana
MPV tez bedzie gnic. Nie wiem jak z blacha w Hyundaiu. Co do turbiny to zależy jak dbał wcześniejszy użytkownik. Na pewno nie warto wchodzić w 2.0 8v. 1.8T to najlepsza opcja w Sharanie moim zdaniem.
A co myslicie jeszcze o touranie 1.6 tylko ze w wersji mpi 102km ale to juz troszke mniejsze, ale jeszcze tak mysle ze wystarczy mi wielkosciowo ale na nic mniejszego juz nie chcem zejsc??
Europejski Program PHEV Toyoty Toyota rozpoczęła projekt Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) w roku 2007. W 2008 r. przeprowadzono próby drogowe prototypowych pojazdów we Francji i Wielkiej Brytanii. W roku 2010 w ramach drugiej fazy projektu ...
A moze tak zamioast krytykowac koledzy podali by jakies sensowne alternatywy bo krytyka jest naprostrza ale jak nie poparta konkretami nic nie znaczy???
Hm a jak ten 2.4 sie sprawuje wiem ze 3.3 jest ok ale zuzycie paliwa moze zabic tak przynajmniej twierdza uzytkownicy ??? czy ma jeszcze jakies inne silniki godne polecenia??
Dokładnie nie znam palety silnikowej Voyagera ale te silniki, które wymieniłeś dobrze dogadują sie z LPG. Jedynie unikałbym diesla 2,8 ale nie jest to takie dziadostwo jak 2,5 w poprzedniku i którego posiadał współlokator. Ciągle w nim się coś psuło.
Z Voyagerami trzeba uważać bo sporo jest zajeżdżonych padlin. Jak kupować to najlepiej bez gazu i zakładać nową instalację. Niestety spalanie jest spore i nie jest to auto tanie w utrzymaniu.
wlasnie troszke poczytalem o tym voyagerze i wersja 2.4 by mi w sumie pasowala spalanie wedlog wlascicieli ok 13-14 gazu po miesie jest jak najbardziej do zaakceptowania co do cen to ludzie pisza ze czesci wcale nie sa takie drogie przyklad kompletny rozrzad 600zl moim zdaniem tanio tylko pytanie jak wyglada zabezpieczenie antykorozyjne i jakiego rzedu przebiegi robi ten konkretny silnik bez koniecznosci remontu???
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.