Silnik 1,9 tdi 74kW, typ AVB z grupy VW brak mocy.

03 Lut 2010, 18:19

Dynamiczny test diagnostyczny nie wykazał żadnych problemów. Podczas jazdy zdarza się, że nie da się wyjechać pod górkę, a za chwilę dostaje kopa i jest ok.
kmtaxi
Początkujący
 
Posty: 71
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Bielsko-Biała
Auto: Mercedes W210
Silnik: 2,2cdi 143KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001
  • 03 Lut 2010, 19:41

    Może sonda lambda dawać w kość,czasami jest tak, że działa z przerwami.Odepnij kable od niej i zobacz czy efekt taki sam się pojawi(brak mocy)
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8610
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    03 Lut 2010, 22:24

    Hehe.. jaka sonda lambda. Po wyświetleniu żółtej kontrolki silnika jest komunikat o emisji.
    kmtaxi
    Początkujący
     
    Posty: 71
    Zdjęcia: 0
    Miejscowość: Bielsko-Biała
    Auto: Mercedes W210
    Silnik: 2,2cdi 143KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2001

    03 Lut 2010, 22:31

    Ja bym stawiał na turbo przycięte łopatki turbiny czasami się uchylą a czasami nie i wtedy za duże ciśnieni doładowania i czujnik daje info do kompa i silnik w stan awaryjny wchodzi jak zgasisz i zapalisz wtedy to ok ale do prędkości 130 km/h. albo czujnik doładowania szwankuje..
    rafi195
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 284
    Miejscowość: małopolska

    04 Lut 2010, 06:52

    Zgodziłbym się z Tobą rafi195 co do turbiny tylko najpierw sprawdzę czy nie zacina się cięgło.
    kmtaxi
    Początkujący
     
    Posty: 71
    Zdjęcia: 0
    Miejscowość: Bielsko-Biała
    Auto: Mercedes W210
    Silnik: 2,2cdi 143KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2001

    04 Lut 2010, 21:38

    kmtaxi napisał(a):Zgodziłbym się z Tobą rafi195 co do turbiny tylko najpierw sprawdzę czy nie zacina się cięgło.

    tylko ręcznie możesz ruszyć cięgno ale podciśnienie nie da rady i wtedy lipa. niech ktoś porządnie przy gazuje a ty zobacz czy chodzi. ale we własnym zakresie można turbo wyciągnąć i rozruszać bo mechanicy magicy powiedzą że Ci zregenerowali turbo a tu 3 godzinki roboty a oni biorą 800 zł za to...
    rafi195
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 284
    Miejscowość: małopolska
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      [2018] Alpine A110
      Przez kilka ostatnich lat słyszało się tylko o znikaniu kolejnych marek. W końcu mamy jakąś reaktywację. Francuski Alpine (nie, nie producent car audio) przedstawił model A110 nawiązujący do protoplasty. Technicznie - 1,8 ...

    05 Lut 2010, 08:55

    Nie ma problemu, znam temat. Moje początkowe pytanie było trochę retoryczne, gdyż miałem nadzieję, że ominie mnie temat wyciągania turbiny, a ktoś rzuci jakieś hasło mi nie znane i będzie po problemie. Wcześniej demontowałem kolektor ssący z klapą gaszącą i czyściłem z syfu po recyrkulacji spalin, bo EGR nie domykał na stożku. No cóż trzeba zakasać rękawy i do roboty.
    kmtaxi
    Początkujący
     
    Posty: 71
    Zdjęcia: 0
    Miejscowość: Bielsko-Biała
    Auto: Mercedes W210
    Silnik: 2,2cdi 143KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2001