Silnik 2.0TDI CR 140 KM DPF

07 Sie 2010, 15:41

Jakie opinie ma volkswagenowski silnik 2.0TDI CR 140 KM DPF. Zamierzam kupić auto z tym silnikiem SEAT EXEO i ciekaw jestem jak ten silnik się sprawuje. Czy jest awaryjny i czy dużo pali? Jak dynamika?
moku
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: Łódź

07 Sie 2010, 16:22

tu się dowiesz o silniku , użyj szukajki :smile:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php

to ma być z salonu nowy seat ?
czeslaw555
Zaawansowany
 
Posty: 646
Zdjęcia: 1
Miejscowość: GKA- pomorskie
Auto: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDi 163km.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

07 Sie 2010, 18:05

Tak. Z salonu. Do 100 tys. nic lepszego w lepszym wyposażaniu się chyba nie dostanie.
moku
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: Łódź

07 Sie 2010, 18:33

no chyba nie ,choć seat to nie Audi
czeslaw555
Zaawansowany
 
Posty: 646
Zdjęcia: 1
Miejscowość: GKA- pomorskie
Auto: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDi 163km.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

07 Sie 2010, 22:44

Jak się pośpieszysz to może dostaniesz z końcówki Passata Comfortline 2.0 TDI CR DPF 140 KM (103 kW), 6 biegowy, metalic, pakiet 1190 (w tym biksenony, system radiowy ze zmieniarką i dotykowy wyświetlacz LCD, czujnik parkowania przód/tył, itd...)
W tej 100-ce ja bym jeszcze dobrał Adaptacyjną regulację zawieszenia DCC, alusy, jakiś autoalarm. Oczywiście można inne rzeczy wybrać.
Wszystko to za sprawą 11 tyś. rabatu i śmiesznej kasy 1190zł za pakiet wart 10 razy więcej albo i lepiej.
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290

08 Sie 2010, 11:22

Nie mogę znaleźć tej promocji na www Volkswagena. To ile kosztuje ten Passat dokładnie?
moku
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: Łódź
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochód wyścigowy niejedno ma imię
    Samochody wyścigowe to bardzo pojemna kategoria. Mamy w końcu otwarte auta Formuły 1, zaawansowane prototypy startujące w wyścigu Le Mans 24h czy konstrukcje bazujące na modelach, które znajdziemy w zwykłych salonach ...

08 Sie 2010, 17:23

Są dwie metody, albo poprzez główną stronę VW, albo poprzez specjalny site stworzony dla potrzeb promocji - http://www.wybierznajlepszych.pl/
Wybierasz ofertę promocyjną, następnie powyżej model - tutaj Passat Limousine i skonfiguruj samochód. W zależności od wersji wyposażenia masz różne rabaty kwotowe (9-11 tyś.), czy też dostępność promocyjnych pakietów. Zresztą zorientujesz się. Potem kwestia silnika, po jego wybraniu po drugiej stronie na czerwono system określi ci przyznany rabat na starcie. Na koniec pakiety w Dodatkach i reszta.
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290

08 Sie 2010, 22:12

Witam,

Jestem tu nowy, w kwestji paska o ktorym piszecie i promocji.
Zamowilem pare dni temu, i bede go odbieral prawdopodobnie w srode. 2.0 TDI cr 140 PS, comfortline, r-line, pakiet 1190 i pare innych dodatkow. Jak chcesz go zamowic to musisz sie pospieszyc, bo rozchodza sie jak cieple buleczki, w calym Trujmiescie zostaly tylko u Plichty i nie ma szans juz na ich zamowienie bo produkcja juz sie skonczyla. Cena jest naprawde bardzo atrakcyjna mozna zyskac przynajmniej 25 tys i wiecej w zaleznosci od wersji.

Jestem ciekaw jak to auto bedzie sie sprawowalo i jak silnik, z tego co wiem sa dwie wersje tego silnika z walkiem rownowazacym i bez... nie wiem ktora jest leprza i nie wiem jaka bede mial w aucie, poniewaz dopiero wyczytalem to w necie.
VW uzytkownik
macbuj
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Gdansk

08 Sie 2010, 22:18

Ten 2.0 TDI to ciężka sprawa...
Słyszałem że w pierwszych seriach bywały problem z uszczelkami pod głowicą i turbosprężarkami. Pewnie sporadycznie ale jednak. Od 2007r. ponoć problemu już nie ma.
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

08 Sie 2010, 22:44

2.0 TDI to nie jeden silnik, bodajrze do 2007 roku byly 2.0 140 km na pompowtryskiwaczach, potem wlasnie sie pojawily 2.0 TDI CR 140 km, bez turbodziury itp itd, i co jest tu wazne sa tu dwa typy silnikow o tej samej pojemnosci i mocy a rozni je tylko i wylacznie walek rownowazacy, z tego co doczytalem to z walkiem napewna sa w kazdym audi... moze w paskach tez a np w golfach juz nie, te z walkiem pracuja jeszcze ciszej. Ale juz niedlugo sie dowiem.

Powiem tak nie wiem kto bzdzi na silniki VW, moze wlasnei ci co kupuja je po okazji po leprzym dachu, lub zgniocie, mialem kiedys paska b5 z salonu 1.8 beznyna 125 ps - zero problemow - tylko wachacze, obecnie mam B5FL 1.9 TDi na pompowtryskiwaczach tez z salonu od nowosci zero problemow z silnikiem skrzynia , kolem dwumasowym. Wszystko zalezy od kierowcy, jak ktos daje po garach caly czas to tez sie eni ma co dziwic.... teraz czekam na swiezynke z promocji.
VW uzytkownik
macbuj
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Gdansk

09 Sie 2010, 13:00

Seat Exeo to przestylizowane Audi A4 B7. 2.0 TDI z CR nie jest tak awaryjny jak ten sprzed 2007, sądzę że warto za 100tys.
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

09 Sie 2010, 14:04

Wiec jutro odbieram fure, a silniki 2.0 tdi cr montowane w paskach, jak i w nowych golfach 6 posiadaja juz 2 walki rownowazace. Warto tez zwrocic uwage na to iz ostatnie paski maja juz nowe zegary jak i panel sterujacy klima.
VW uzytkownik
macbuj
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Gdansk