VW t4 carawella

08 Sie 2010, 20:19

Witam serdecznie chciałbym kupic busa to znaczy vw t4 carawella 2.5 tdi 151 KM co sadzicie o tym modelu prosze o opinie
długi:)
Lukas18
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Sieniawa Lubuska

08 Sie 2010, 20:40

Pewna osoba z forum ma takiego,silnik ten sam.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

09 Sie 2010, 09:12

A co dokładnie chcesz wiedzieć? Nie mam takiego samego, ja mam motor AXG 150 KM a ten jest 151 KM bodajże AHY.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

09 Sie 2010, 12:35

ogolnie co mozesz powiedziec o tym samochodzie wady zalety itp itd
długi:)
Lukas18
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Sieniawa Lubuska

09 Sie 2010, 14:26

Zacznę może od wad:
- Zabezpieczenie antykorozyjne ogólnie na średnim poziomie, do Audi 80 B3 mu daleko, aczkolwiek nie pomijajmy, że rozmawiamy o samochodzie +/- 10 letnim.
- Pojawiają się z biegiem czasu i kilometrów problemy z tablicą - nie chce pokazywać temperatury i poziomu paliwa - trzeba go walnąć z góry to działa, lub po prostu zagrzać silnik i włączyć ogrzewanie na chwilę. Wówczas zazwyczaj zadziała (pod wpływem ciepła rozszerzają się ścieżki na płytce). Ta przypadłość dotyczy chyba ogólnie tego modelu, moi znajomi mający te samochody też mają problemy z tym.
- okropnie drogi serwis ASO - po prostu zdzierstwo w biały dzień. Dlatego sam wszystko robię przy aucie.
- zacierają się rolki tylnych przesuwanych drzwi a serwis ASO upadł na głowę i wołają kolosalne pieniądze za nie. Ale na szczęście na szrotach nie brakuje całych samochodów więc o dobór części nie trudno.
- piąta świeca schowana jest za pompą paliwa więc aby ją wymienić trzeba zdemontować pompę. Jednak jak pozostałe 4 są sprawne to nie ma problemów z zapalaniem nawet przy -30*C
Zalety:
- bez wątpienia silnik - zadowala mocą jak i spalaniem. Pomimo przebiegu spisuje się świetnie.
- spalanie : na jednym zbiorniku (90l) robię 1150 - 1200 km.
- zawieszenie: bardzo wytrzymałe, dobrze trzymające się drogi, tanie części, ogólnie dostępne w większości sklepów motoryzacyjnych.
- skrzynia biegów: co ok 270 tyś wyciera się plastikowa gałeczka na skrzyni biegów przez co wyskakuje drugi bieg ale generalnie leciutko wchodzi każdy bieg, prosta naprawa we własnym zakresie, gałeczka kosztuje 29 zł.
- prześwit: jak dla mnie w sam raz, w zimie bardzo mi się przydaje (z resztą nie tylko w zimie), szkoda że nie mam wersji syncro a było by już całkiem dobrze.
- w środku dużo miejsca, zarejestrowany mam na 8 osób lub 980 kg ładunku więc pakowność ogromna.
- akumulator 105 AH. 4 nowe świece i problemów z paleniem nie ma w zimie.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowa Kia Carens - kompaktowy MPV
    Kia Carens to kompaktowy MPV (Multi-Purpose Vehicle) zaprojektowany całkowicie od nowa z myślą o potrzebach nowoczesnej rodziny. Aerodynamiczna sylwetka, design "cab forward", wybór czterech jednostek napędowych, czterech ...