Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Między tymi silnikami jest spora różnica bo jeden ma osprzęt do klimatyzacji a drugi już nie do tego inne mocowanie poduszki silnika (nie pamiętam dokładnie ale chyba trzeba odkręcać dwie szpilki mocowania głowicy przy wymianie). Generalnie te silniki konstrukcyjnie są takie same więc w przypadku samej głowicy nie powinno być problemu i powinna ona raczej pasować.ddeluks napisał(a):czy silnik o kodzie AME lub AQW bedzie ten sam
różnią się fazami rozrządu .ddeluks napisał(a):Ciekawo czym te wałki różniły się
No nie do końca . Łapą silnika w tych wszystkich wersjach tego silnika jest obudowa pompy wody . Wspólny nr bloku to 047 103 011 T . Czy jest klimatyzacja czy jej nie ma nie robi różnicy dla gołego słupka .Rokiko napisał(a):W przypadku zmiany całego silnika to tam były różnice nie tylko w osprzęcie ale i np. w samym mocowaniu silnika inaczej mocowane łapy
Baza z danymi technicznymi samochodów marki SKODA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne SKODA