SILNIK VW PASSAT B6 2.0TDI BMP

19 Lut 2012, 16:53

ale 5tysiecy zawsze masz w kieszeni ;) a nawigacje możesz sobie kupic :)
Wszyscy wiedzą że zbiegają się laski,gdy widzą śmigło na rancie maski.
Miłośnik BMW i SEATA
S3AT
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 243
Miejscowość: GKW
Prawo jazdy: 06 05 2011
Auto: Toledo III

19 Lut 2012, 17:32

a ile kosztuje taka NAVIGACJA(duża kolorowa do B6) ??
MisPolska
Nowicjusz
 
Posty: 34
Zdjęcia: 13
Auto: -

19 Lut 2012, 19:17

Nie wiem(ja miałem namyśli normalna ze sklepu ;) )
Wszyscy wiedzą że zbiegają się laski,gdy widzą śmigło na rancie maski.
Miłośnik BMW i SEATA
S3AT
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 243
Miejscowość: GKW
Prawo jazdy: 06 05 2011
Auto: Toledo III

19 Lut 2012, 19:20

[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

19 Lut 2012, 21:42

Mozna by zrobic takie male streszczenie ktore oznaczenia silnika 2.0 TDI mialy jakie wady gdzies widzialem to ladnie opisane ale nie moge znalezc

Znalazlem takie cos

2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami
a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,

- 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
(np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,

- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
(np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
(np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
pompy oleju i wałków wyrównoważających,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
(utrata mocy, zapychanie się dysz).
MisPolska
Nowicjusz
 
Posty: 34
Zdjęcia: 13
Auto: -