Skąd tyle wypadków?

23 Sie 2009, 19:23

Dishman napisał(a):
safari napisał(a):czy myślisz o tym, jak, gdzie i kiedy sprawdzić co to auto potrafi?

W dobrych, dużych autach z mocnymi silnikami po prostu nie czuć tej prędkości.
Wsiądź sobie w busa i rozpędź go do 140 km/h i zrób to samo np. z Audi A8. Róznica jest gigantyczna.

Też racja, ale to Ty jesteś kierowca i Ty panujesz nad samochodem, a nie on nad Tobą. Więc jeśli nie czuć samochodu, to częściej zerkam na prędkościomierz, w końcu od czegoś on tam jest zamontowany.

Dishman napisał(a):
safari napisał(a):- zbyt mało kontroli (rzadko)

Zbyt mało? Fotoradary, suszarki, nieoznakowane, a Tobie ciągle mało?

Ile by tego nie było i tak będzie za mało. Ile razy spotkałeś nieoznakowany radiowóz jadący za Tobą? (Ja raz, a nie jestem niedzielnym kierowcą i robię trochę tras). Wiedząc, że tu stoją/jeżdżą często nie będę tak mocno naciskał pedału gazu.
Prawo jazdy - nie dla idiotów.
Nawet jeśli już je masz, nie znaczy, że nie możesz nim być.
safari
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Pleszew

23 Sie 2009, 21:07

Też się nie zgadzam. Auto jest dopuszczone do ruchu? Jest, więc o co chodzi? Każdy kupuje takie auto jakie chce. Równie dobrze powinniśmy zakazać produkcji aut segmentu B i niższego, bo to jeżdżące małe trumny.

Tak dopuszczone, ale bądźmy szczerzy- samochód 20 letni jest groźniejszy dla innych niż nowszy, powoduje większe zagrożenie w ruchu, dlatego w tym wypadku opowiadam się za większą karą.

Płacisz mandat nie od samochodu i jego wartości, ale od dochodów. Jeżeli posiadasz niskie dochody, a wozisz się dobymi furami, to powinien zainteresować się Tobą Urząd Skarbowy.

No tu właśnie nie wiedziałem, na jakiej podstawie się ustala mandat, dlatego mogłem napisać troche bez sensu. Czyli dostając mandat policjant nie ustala jego kwoty tylko np. podaje np. 5 przeciętnego dziennego wynagrodzenia, osoby ukaranej?
eaxene
Aktywny

Miejscowość: Toruń

23 Sie 2009, 23:26