Skoda fabia problem z rysami

13 Paź 2007, 18:37

Mam ogromną prośbę jestem młodym kierowca i niedawno kupiłem swój 1 samochód! Mam ogromną obsesje na jego punkcie! Ale niestety zamiłowanie do niego nie idzie w parze z doświadczeniem! Otóż mam problem! Umyłem samochód szamponem z woskiem twardszą myjką, pow wyschnięciu okazało sie ze karoseria pokryta jest masą rys, nie są to rysy głębokie jak np po przerysowaniu jakimś metalem lecz wydaje mi sie ze lekkie powierzchniowe jak np przetre wilgotna szmatka to nic nie widać! Moje pytanie do doświadczonych forumowiczów czy jest jakiś sposób żeby sie ich pozbyć, słyszałem ze może polerowanie u lakiernika albo coś w tym stylu??? pomocy!!!
Petro013
Nowicjusz

13 Paź 2007, 18:43

Nie mylisz się - jak chcesz by twoje autko lśniło to musisz odwiedzić lakiernika i dać autko do delikatnej polerki.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

14 Paź 2007, 10:10

słyszałem również ze taki zabieg u lakiernika może zaszkodzić lakierowi, może np lakier przypalić, a jak lakiernik jest kiepski to może podkład przebijać albo będzie sie inaczej mienił w słońcu! czy to prawda?? radzono mi kupic paste polerską tempo i sprobować samemu irchą przepolerować???? czy to prawda? Wiecei cos na ten temat??? Dzieki za odpowiedź!
Petro013
Nowicjusz

14 Paź 2007, 12:23

W sumie słyszałes prawdę.Ale wszystko to zależy od warsztatu lakierniczego.Jak dasz na "warsztat",a lakiernik w nim pracujący jest z zawodu masarzem,to tak może byc.Natomiast jak dasz autko do prawdziwego warsztatu,to nie powinno stać się nic złego.Doświadczony lakiernik wie jak ma polerować.