Co do kierownicy to raczej jutro albo w niedziele bede rozbierał, a co do awaryjnych to raczej mało prawdopodobne, żeby w tym samym momencie zaśniedziały styki w jednym i w drugim. Poza tym gdyby były złe to chyba raczej wogóle by nie działał, a częstotliwość migania jest stała, tylko tak jak mówie powolna, no i te światła. Co może mieć styk wspólnego z przygasaniem świateł?? O postojówce nic nie pisałem bo wczoraj jak sprawdzałem czy wszystko jest tak samo zauważyłem, że przewody są na odwrót. Może rzecz banalna, ale czasami właśnie banały są najważniejsze
![Wink ;)]()
W każdym razie miga szybciej, ale to jeszcze nie to. Co do żarzenia się to przekręciłeś
Jeśli powiedziałem coś nie tak i te moje "teorie" są raczej mylne to sorki, ale staram się jakoś to wyjaśnić, a z natury już tak główkuje i nie zawsze mi wychodzi
![Wink ;)]()
W końcu każdy jest tylko człowiekiem i ma prawo do pomyłki
![Wink ;)]()
Wiara potrafi czynić cuda. Trzeba tylko mocno wierzyć.