artur73 napisał(a):Mozna wziąc samemu gumówkę ,oczyścić trochę,podszpachlować,oszlifować i polakierowac lakierem w sprayu.
Taak,
![Szczęśliwy :D]()
poszefcować nie mając wiedzy ani sprzętu (np pistoletu lakierniczego) Sprajem to sobie wiesz możesz np... graffiti strzelić.
I tak poza tym przegląd techniczny nie dotyczy stanu lakieru
![Idea :idea:]()
artur73 napisał(a):unikając tylko białych kolorów gdzie rdza atakuje je bardziej niż inne kolory
Kolejną bujdę chłopcze piszesz
![Idea :idea:]()
Pigment w lakierze nie ma nic do jakości zabezpieczenia antykorozyjnego. Twój błąd myślenia wynika z tego iż na jasnych kolorach bardziej widać rdze lub jej działanie np przebarwienia wynikające ze spływającej wody spod uszczelek, rantów, klamek itp miejsc
![Idea :idea:]()
artur73 napisał(a):Najlepszą opcją dla ciebie w tej kasie to byłoby (jak napisał barol) Cinquecento 1,1. Tyle że znalezienie niezajechanego graniczy z cudem.
I znowu "ręka rękę myje" Jeden moder poleca a drugi przytakuje.
Jaki sens szukać auta którego znalezienie w przyzwoitym stanie graniczy z cudem i które ma gorsze właściwości jezdne od wspomnianej Felicji?
Barol napisał(a):Seicento za 2k to będzie padaka,jak już to CC 900/1100.
Sądzisz że leciwe i mocno wyeksploatowane już CC będzie lepsze ?