Škoda Octavia II Elegance 2.0 TDI

24 Sty 2011, 10:37

Witajcie ponownie ! Tym razem pisze w imieniu kolegi :)

Ma zamiar kupić właśnie taką skodę z 2006 roku.
Tylko ma pare niewiadomych...
1) jakie są wasze opinie o tym aucie ?

2) NAJWAŻNIEJSZA kwestia: czy ktoś kiedyś sprowadzał samochód z Anglii (Londyn) ?
nie interesuje mnie przeróbka kierownicy ani nic co z tym związane... interesuje mnie jedynie JAK sprowadzić auto z Anglii... co kupić ile kosztuje itp itd.
Dzięki wielkie za odpowiedź! Dodam tylko że jest to pilne bo jeszcze w tym tygodniu chciał jechać po auto ...
prz3m3k
Nowicjusz
 
Posty: 16
Miejscowość: Kraków

24 Sty 2011, 10:41

Jak 2,0TDI to tylko po 2007 r.
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

24 Sty 2011, 15:16

Wystrzegac się 2.0 TDI - są strasznie awaryjne, 1.9 TDI za to jest strasznie głośny, więc najlepiej kupić benzynę.
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

24 Sty 2011, 18:50

Wystrzegac się 2.0 TDI - są strasznie awaryjne, 1.9 TDI za to jest strasznie głośny, więc najlepiej kupić benzynę. ?????

Najlepsze są takie wypowiedzi . Kolega zarzuca post żeby ktoś mu coś podpowiedział , a wchodzi taki koleżka i rzuca taką wypowiedź , niepopartą żadnymi faktami.
Skąd masz taką informację że silniki 2,0 TDI są strasznie awaryjne ? 3/4 nowych Octavi jeździ na takim silniku i nie słyszałem żeby ktokolwiek narzekał na to że są awaryjne.
Co do 1,9 TDI , to jak każdy diesel jest głośny , ale do przesady. Sam jeżdze Octavią z takim silnikiem i w porównaniu do diesli np. z renault , albo opla wcale dużej różnicy nie słychać .
Wiec zastanów sie dwa razy zanim napiszesz takiego posta , bo jak piszesz cos istotnego to zazwyczaj trzeba to poprzeć jakimiś dowodami , albo faktami , a połowa większość osób na tym forum nie zgodzi sie z wypowiedzią że silniki 2,0 TDI są awaryjne .
kamykunio
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: warka

24 Sty 2011, 19:20

Jak Ty nie wiesz nic na ten temat to znaczy że tak nie jest?
Zerknij sobie tu: http://vwszrot.pl/, poczytaj różne fora, prasę motoryzacyjną to się dowiesz że 2.0 TDI są awaryjne.
Co go głośności 1,9 TDI to dla mnie jest strasznie głośny i nie ma co porównywać do aut które wymieniłeś. Prosty przykład: moi rodzice mieszkają w domku jednorodzinnym i jak ja podjeżdżam Mondeo czy Focusem to nie słyszą że podjechałem, ale jak wujaszek podjeżdża A4 1,9 TDI to w domu juz słychać. Więc troche więcej krytyki wobec własnego auta proponuję i zanim skrytykujesz czyjąś wypowiedź to troche pomyśl o tym co piszesz.
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

24 Sty 2011, 20:02

kamykunio napisał(a):Co do 1,9 TDI , to jak każdy diesel jest głośny

Porównaj sobie 1.9 MultiJet do 1.9 TDI i zobaczysz różnice.
kamykunio napisał(a):a połowa większość osób na tym forum nie zgodzi sie z wypowiedzią że silniki 2,0 TDI są awaryjne .

Znajdź mi tą połowę a przyznam Ci rację. Niestety taka jest prawda 2.0 TDI to bardzo nie udana konstrukcja ponieważ VW chciał zaoszczędzić pieniądze... No to tak zaoszczędzili, ze zepsuli reputacje sobie, Audi, Skodzie, Seacie.
Wielokrotne testy, reklamacje w serwisach pokazywane przez TV pokazują, że 2.0 TDI nie jest dobrym silnikiem.
kamykunio napisał(a):3/4 nowych Octavi jeździ na takim silniku i nie słyszałem żeby ktokolwiek narzekał na to że są awaryjne

To znasz aż 3/4 właścicieli Octavii :?: :!: Gratki dla Ciebie !
A po za tym dobrze powiedziałeś... Nowych :grin:
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak radzić sobie z podstawową obsługą samochodu?
    Mogłoby się wydawać, że włączenie świateł przeciwmgłowych, wymiana koła na zapasowe czy znajomość sygnalizacji świateł ostrzegawczych na desce rozdzielczej to podstawowe umiejętności, jakie powinien posiadać kierowca. Tymczasem ...
    Diesel i rozruch silnika w zimie
    Problemy z uruchomieniem silnika w zimie, najczęściej mają posiadacze samochodów z silnikiem Diesla. Dlaczego? Ponieważ zazwyczaj zaniedbują swój samochód już w okresie jesiennym. Ale od początku...

24 Sty 2011, 20:21

1,9 tdi- moze i glosny ale naprawde godny polecenia jezeli ktos nie przyklada uwagi do osiagow. naprawde trwalosc na dobrym poziomie.
ja mam 2.0 tdi 140 km w seacie, ale rok 2008 wiec 'ten poprawiony'- 75kkm od nowosci, bez awarii :wink:
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

24 Sty 2011, 20:22

prz3m3k napisał(a):Witajcie ponownie ! Tym razem pisze w imieniu kolegi :)

Ma zamiar kupić właśnie taką skodę z 2006 roku.
Tylko ma pare niewiadomych...
1) jakie są wasze opinie o tym aucie ?

2) NAJWAŻNIEJSZA kwestia: czy ktoś kiedyś sprowadzał samochód z Anglii (Londyn) ?
nie interesuje mnie przeróbka kierownicy ani nic co z tym związane... interesuje mnie jedynie JAK sprowadzić auto z Anglii... co kupić ile kosztuje itp itd.
Dzięki wielkie za odpowiedź! Dodam tylko że jest to pilne bo jeszcze w tym tygodniu chciał jechać po auto ...


Żeby odpowiedzieć na to pytanie musisz napisać czy auto jest zarejestrowane w Anglii ?
Jeśli tak to niczym nie różni się sprowadzanie auto od innych krajów EU.

Co do tego sinika to chłopaki wcześniej nie doczytali Auto Świata...W skodach 2.0TDI sie nie psuły nigdy...bo do skody wkładali przestarzałą technikę i w tym przypadku to 2.0 TDI to tak naprawdę było zmodernizowanie 1.9TDI 130km
Jeszcze nadmienię , że silnik 2.0TDI to był chyba w 5 odsłonach robiony i nie każdy posiadał wade fabryczną!
najczęściej padały AUDI i PASSATY\, bo w nich były pierwsze eksperymenty VW z ewolucją tego motoru(wałki równoważące z napędem pompy oleju). Skoda sie uchowała.;)

Wystarczy poszukać oznaczeń motoru a w skodzie montowano ten który był ok;)
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez przemo.d, 24 Sty 2011, 20:26, edytowano w sumie 1 raz
Pozdrawiam.
przemo.d
Początkujący
 
Posty: 56
Miejscowość: Polska

24 Sty 2011, 20:23

Nie dziwne... Wszystkie awarie wychodzą po ponad 100 000km.
Ale zresztą wiesz jak dbasz tak masz :wink: .
A, że połowa sprowadzonych aut ma cofnięte liczniki to wychodzą cuda na kiju. :smile:
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

24 Sty 2011, 20:32

sasiada a4(jescze nie to najnowsze) 2007- 230 tys km bez awarii. wiec chyba poprawili :wink:
co do 2.0 tdi z 2003-2006 to jest duze prawdopodobienstwo ze sie sypia(sporo znajomych ma auto z tym motorem i z tych rocznikow i biadolą). ale jak daro wspomnial- wszystkie sprowadzone, wiec i to magiczne 160kkm stuknelo znacznie wczesniej niz w Polsce :wink:
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

24 Sty 2011, 20:57

JerzyB333 napisał(a):sasiada a4(jescze nie to najnowsze) 2007- 230 tys km bez awarii. wiec chyba poprawili :wink:
co do 2.0 tdi z 2003-2006 to jest duze prawdopodobienstwo ze sie sypia(sporo znajomych ma auto z tym motorem i z tych rocznikow i biadolą). ale jak daro wspomnial- wszystkie sprowadzone, wiec i to magiczne 160kkm stuknelo znacznie wczesniej niz w Polsce :wink:


oj stąpacie po cienkim lodzie z tymi wszystkimi :)
k_s
Początkujący
 
Posty: 84
Miejscowość: ----