Skoda Octavia II

09 Lut 2015, 08:03

Witam, chciałbym się dowiedziec jakie wymiany i naprawy są najdroższe w Skodzie ocatvii 2.0 diesel 105km.
Revil
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 05 02 2010
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: BMW

09 Lut 2015, 12:22

nie ma czegoś takiego jak 2.0 105. Albo 1.9 105, albo 2.0 140/170
Potrzebujesz jakiejś informacji o Peugeocie 307 lub mondeo mk4? Napisz na priv a postaram się pomóc :)
tomek70
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1023
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Mondeo mk4
Silnik: 2.3 161
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

09 Lut 2015, 12:35

oj sory 1.9 110 koni .
Revil
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 05 02 2010
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: BMW

09 Lut 2015, 12:52

Chyba chodzi Ci kolego o Octavie I po liftingu (niektórzy nazywają ją II), bo w typowej Octavii II nie było innego 1.9 TDI poza wspomnianym przez kolegę tomek70 105-konnym.
Ale mniejsza o to. Jeśli naprawdę chodzi Ci o 1.9 TDI 110 KM, to najbardziej udanym był AFN. Co do najdroższych napraw, to standardowo to co w Dieslu, czyli m.in.: turbo, koło dwumasowe (nie jestem pewien, czy występuje w Octavii.
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...
kkamykk
Stały forumowicz
 
Posty: 1202
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai Kona
Silnik: 1.0 T-GDI 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

09 Lut 2015, 12:54

ok dzięki
Revil
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 05 02 2010
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: BMW

09 Lut 2015, 13:32

W 110 konnym 1,9 TDI jest dwumasa (ale trwała).
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Jakie powinny być nawyki dobrego kierowcy?
    Mianem dobrego kierowcy określamy osobę która stara się popełniać jak najmniej błędów podczas prowadzenia i użytkowania auta. Taki kierowca powinien również dbać o swoje auto i regularnie poddawać je ...

09 Lut 2015, 23:01

Trwała nie znaczy wieczna :no:
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...
kkamykk
Stały forumowicz
 
Posty: 1202
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai Kona
Silnik: 1.0 T-GDI 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

09 Lut 2015, 23:07

Wiadomo ale wytrzymuje dość długo jak silnik zadbany.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

10 Lut 2015, 01:35

No to się akurat zgadza. Ale ogólnie trzeba przyznać, że większość 'starszych diesli' (oczywiście nie wszystkich) jest o wiele bardziej wytrzymała, niż te nowsze, a w szczególności te dzisiejsze. Najlepszym przykładem 1.9 TDI 90KM/110KM -> 1.9 TDI 105KM. Ludzie kupowali, bo myśleli, że to jest to samo, co dawne TDI'ki, ale jednak okazało się inaczej :o
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...
kkamykk
Stały forumowicz
 
Posty: 1202
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai Kona
Silnik: 1.0 T-GDI 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna