Skoda Octavia przegryziony kabel

01 Kwi 2017, 18:20

Witam!
Mam problem z rozpoznaniem kabla, nie wiem od czego on jest i czy jest bardzo istotny. Liczę na Was fachowców bo ja jestem zielony w tym temacie ☹ . Jedna z żył jest przegryziona reszta wydaje się być ok. Chodzi o ta biała wtyczkę widoczna na zdjęciach, drugi koniec jest przykręcony przed skrzynia biegów.
JuriiBoyka
Obserwowany

Prawo jazdy: 18 03 1990
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: Skoda Octavia I
Silnik: 1.9 TDI 90 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

03 Kwi 2017, 08:14

Jaki widzisz problem?Polacz przerwany kabelek.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

03 Kwi 2017, 17:26

Problem w tym ze sa tam 3 żyły cale, 2 w otulinie gumowej, jeden to żyłka. Czerwony który jest właśnie przegryziony wygląda mniej więcej jak by w otulinie gumowej był sznurek a w środku cieniutki drut ( czasem można spotkać taki kabel w słabszej jakosci słuchawkach) a z doświadczenia wiem ze połączyć to jest na prawdę trudno.
JuriiBoyka
Obserwowany

Prawo jazdy: 18 03 1990
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: Skoda Octavia I
Silnik: 1.9 TDI 90 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

03 Kwi 2017, 17:56

Tak,rozumiem,mialem taka cieniutka niteczke w elektromagnesie wiatraka chlodnicy,polaczylem skrecajac,lut oraz rureczka termokurczliwa,nie izolacja.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Droga hamowania vs droga zatrzymania
    Droga hamowania to odległość przebyta przez samochód od momentu uruchomienia hamulca do całkowitego zatrzymania auta. Natomiast aby poznać drogę zatrzymania, trzeba doliczyć odcinek, który przejedzie samochód ...
    Nissan Micra 0,9 IG-T o mocy 90 KM