REKLAMA
Witam,
Zakupiłem sobie Audiczkę a3 1.6. Obejrzałem wszystko i całkiem mi przypasowała. Jedyny mankament to brązowy osad (majonez) pod korkiem oleju. Przeleciałem pełno forów zanim się zgodziłem, bo w wielu przypadkach pisano, że nie musi to oznaczać niczego poważnego. Niski przebieg (nie, nie kręcony) uwiarygodniłby krótkie dystanse - 2 właścicieli - oraz ww. osad. Stwierdziłem, że UPG może być przyczyną tej mazi. Sprzedawca jednak zaprzeczył. Ale jest to sprzedawca... Także wymusiłem na nim miesięczną gwarancję na uszczelkę i wszystkie skutki z jej zniszczeniem związane.
I teraz moje pytanie... Jak w ciągu tego miesiąca jeździć? Do pracy mam zaledwie 15km - troszkę miasta i większość prostej, poza zabudowanym.
Jedynym objawem jest ww. nalot pod korkiem oleju. Ciecz chłodząca mogła zostać wymieniona. Zamierzam kupić test - to po pierwsze.
Dodatkowo mówi się o szybkim ubytku płynu chłodzącego - ale to szybko to ile? Jak jeździć by wywołać taki stan i szybko to zobaczyć? Dodatkowo mówi się o przybytku oleju - to również będę kontrolował.
Z góry dziękuje za wszystkie informacje.
Pozdrawiam,
Przemo