Skoda Roomster czy Praktik a może inny model - do firmy

22 Kwi 2014, 14:51

Witam, poszukuję samochodu typu Van do użytku w firmie.

Po zakupie ma zostać w całości wyklejony folią z oznaczeniami firmowymi.
Robię w roku ok. 40 tyś kilometrów i taka reklama może przynieść sporo nowych klientów.. ale nie o tym..

Mój wybór padł na używaną Skodę Praktik ok. 2009 rok - niezłe wykończenie i niska cena.. ale z opinii użytkowników wyszło, że lepszy Roomster przerobiony na Vana - szybki (lepsza widoczność) i lepsze wygłuszenie wnętrza.

Co możecie w tym temacie powiedzieć? Myślę nad silnikiem diesla 1.6.. tylko ten DPF a najlepiej 1.9 105 KM.
kvision
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 10 03 2008
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Passat
Silnik: 1.9 TDI 110
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

22 Kwi 2014, 15:35

ja bym celował w Citroena Berlingo/Peugeota Partnera, bo mają dobre diesle i praktyczniejsze (większe) są od Skody

na pewno Roomster będzie wygodniejszy, bo był zaprojektowany z myślą o wożeniu pasażerów ale też będzie droższy
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

22 Kwi 2014, 15:38

A ja jeszcze dorzucę bardzo dobrego Opla Combo z silnikiem diesla 1.7. Link przykładowy
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki
    Czy naprawa turbosprężarek zawsze jest opłacalna? Tańsze rozwiązania nie zawsze przynoszą zadowalający efekt, a koszty naprawy często zamiast się zmniejszać, rosną. W silnikach Diesla większość turbosprężarek ma obecnie konstrukcję ...