Katalizator tez może być przyczyną,ale żeby to sprawdzić,to musiałbyś podjechac na analizę spalin.A że nie masz tymczasowo kasiury
![Sad :(]()
,to póki co możesz posprawdzać część tego co ci napisałem - stan świec zapłonowych - jaki mają kolor,odstęp między elektrodami,filtr powietrza - w jakim jest stanie,przewody zapłonowe czy sa czyste i nie mają przebić - to samo dotyczy się całego układu zapłonowego,a najlepiej to sprawdzić wieczorem jak jest wilgotno - jak będą przebicia,to po przewodach,cewce będą skakały niebieski płomyki.Możesz tez sprawdzić zawory,ale do tego musisz kupić uszczelkę - parę złotych.Sprawdz też stan cieczy chłodzącej silnik,czy jej czasami nie ubywa oraz olej silnikowy,czy nie zminia koloru na beżowy(kawa z mlekiem).
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...