Slizgi na sniegu

30 Lis 2010, 18:44

Mam pytanie takie, czy kumpel ślizgając(zaciągając tez hamulec ręczny) się po takim placu/parkingu moim samochodem czysto mówiąc driftujac, może coś uszkodzić w aucie, tzn silnik itd?
PascalTurbo
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia Góra
Auto: Audi A4 B5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

30 Lis 2010, 18:55

uszkodzić nie chyba że silnik ale to by musiał butowac go co do slizgania się jest bardzo potrzebne tylko nie ma zimnym silniku.niech odpali ,silnik niech się rozgrzeje bo jak na zimnym to z czasem silnik powie dosc
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Rok produkcji: 2002

30 Lis 2010, 18:59

Silnik był rozgrzany, porostu parę razy jechał na tej 2 skręt ręczny później gaz i tyle. Człowiek nie myśli i dałem mu się przejechać a teraz się martwię
PascalTurbo
Nowicjusz
Awatar użytkownika

30 Lis 2010, 19:44

Wyluzuj :wink: Takie rzeczy to na kursie na prawko robiliśmy z instruktorem :mrgreen: Jeśli silnik był rozgrzany to zagrażają ci:
-krawężniki, słupki, śmietniki itp
-inne samochody
-urwanie linki hamulca awaryjnego
Dobrej zabawy życzę :wink: :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Typ: Terenowy
Rok produkcji: 1995

30 Lis 2010, 20:01

Kolego nie panikuj tylko na śladuj kolego puki czas i śnieg jeszcze jest :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Baw się :twisted:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70