Solidne Autko do 35 tyś.

03 Gru 2012, 22:54

Jestem nowym użytkownikiem i jest to mój pierwszy post tutaj więc jak to mówi znany wszystkim pewien kulturysta: "Witam wszystkich :) " Tak jak w temacie interesuje mnie solidne ( jak za taką cenę ) autko z segmentu D. Chciałbym wymienić moje zasłużone e39 3.0 D z 1998 na coś młodszego... Interesują mnie modele z minimum 2005r. Jestem pracującym studentem i dwa razy w tygodniu muszę dojeżdżać do wrocławia (trasa 160 km w jedną stronę) Tak więc autko więcej będzie jeździć na długich dystansach niż w mieście. Rocznie robię ok 15-20tyś. Jeździłem dieslem i przy tych silnikach chciałbym pozostać. Zdaję sobie sprawę iż ciężko będzie w tym przedziale cenowym znaleźć auto, które dostarczy tyle emocji i komfortu co moja Bunia. Priorytetem dla mnie jest dynamiczny silnik, który przy prędkości 120-130 km/h pracuje cichutko i nie ma problemów z przyśpieszaniem do 150 km/h. Szybciej nie jeżdżę :) (o jak najmniejszej awaryjności chyba nie muszę pisać :) ) Druga rzecz to komfort w kabinie w postaci wysokiej jakości plastików i dobremu wygłuszeniu jak zawieszeniu. Do reszty jestem chyba w stanie się dostosować :)
Auta nad, którymi się zastanawiam:
Honda Accord 2.2 CDTI 140km
Ford Mondeo(MK IV) 2.0 TDCI 140km
Reanult Laguna III 2.0 dci 150 lub 175 km
Toyota Avensis II 2.2 D4D 150 km
Alfa Romeo 1.9 jtd 150 km

Szczerze to po jazdach próbnych najbardziej spodobał mi się Ford, Honda i Renault(175km), ale to tylko pierwsze wrażenie. Chętnie posłucham co wy możecie powiedzieć o tych autkach. Pozdrawiam
P.S Budżet, w przypadku na prawdę dobrego i zadbanego modelu może wzrosnąć do 40tyś.
Kanonier90
Początkujący

Auto: BMW e39

04 Gru 2012, 01:15

Szczerze to każde z tych aut będzie krokiem w tył po tym co masz teraz... i to chyba pod prawie każdym względem.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

04 Gru 2012, 14:02