@rom33 a jak plasują się koszty utrzymania Volvo? Co może uderzyć po kieszeni? Co często się zużywa i trzeba to wymieniać? Serio, Honda też do tanich nie należy, ceny części często są na poziomie BMW E39 a często do bawarki są tańsze, jak np. porównywalne jakościowo tarcze i klocki. Fakt faktem, w Accordzie takie rzeczy jak sworznie, rozrząd czy inne części eksploatacyjne dobrej jakości wystarczą na 100 tys. km, ale swoje kosztują.
@mike w 156 FL irytuje mnie tylko, że to właśnie nadal ta leciwa już 156-tka, z zewnątrz wygląda ładnie, tył mimo drobnych poprawek nadal miły dla oka, ale w środku latka biegną nieubłaganie. Chociaż siedziałem w 156 ze skórą no i sztosik był
![OK :ok:]()
Mnie wnętrze Hondy doprowadza do depresji, 50 shades of grey
![Szczęśliwy :D]()
A kolorystycznie dobrane od dupy, nic tu nie pasuje do niczego moim zdaniem.
Co do oleju to cię zaskoczę, bo po 13 tys. km na Motul 8100 X-cess praktycznie może ze 100 ml dolałem, i to dopiero jak sezon ruszył i trochę mnie wyobraźnia na drodze poniosła
Kuszą mnie też Bawarki właśnie, E46 i E39 zawsze mi się podobało, teraz żałuję, że nie poczekałem i nie kupiłem E46 w 320i. Z tym, że za 20k to pewnie bym szukał już mocniejszego silnika, a co do nadwozia, to oprócz Compact każde mi się podoba. Tylko pytanie jak koszty utrzymania jakiegoś sensownego 328i, 323i czy 325i. To nadal ma być daily car, a jeśli z poziomu Bravo 1.4 tjet przeskakujemy na R6 klasy premium to może zacząć robić się mały burdel, chociaż to też nie zawsze tak jest.