Solidny tylnonapędowy samochód

25 Sty 2012, 16:18

Witam, jestem kierowcą z kilkuletnim stażem. Prowadziłem samochody osobowe i dostawcze, aczkolwiek wszystkie były przednionapędowe. Do tej pory zmagałem się z podsterownością i tzw. torque -steer, czyli wyrywaniem kierownicy przez moment obrotowy. Chciałbym zacząć doskonalić się w prowadzeniu samochodu z napędem na tylną oś. Szukam czegoś, co będzie przede wszystkim solidne i relatywnie tanie. Proszę o opinie i Wasze zdania. Pozdrawiam.
lukinigga
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 15 07 2008

25 Sty 2012, 16:21

Może tak jakies konkrety...Ile kasy?
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

25 Sty 2012, 16:23

Pieniądze to sprawa wtóra. Oczywiście nie chcę, żeby ktoś mi polecił Ferrari 458, a coś bardziej przyziemnego. Powiedzmy, że interesuje mnie przedział 0 - 15 tys. zł
lukinigga
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 15 07 2008

25 Sty 2012, 16:31

No to w takim razie moje propozycje:
Bmw e39
Merc w202
Audi a6 c4 quattro(wprawdzie nie na tył,ale 4x4 może ci przypadnie do gustu)
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

25 Sty 2012, 16:46

Z BMW to jeszcze E36, W210 po FL ciezko bedzie z jakims mocniejszym motrem(chociaz moze by znalazl w benzynie cos, przed FL W210 nie warto), bo rozumiem ze silnik taki 150-200KM cie interesuje? Lexusa IS200 moze ci sie uda kupic za 15k zl, ale chyba bys musial miec 2-3k zl wiecej na cos jezdzacego.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

25 Sty 2012, 16:46

Proszę.Solidny tylnonapędowy samochód :)

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

25 Sty 2012, 18:21

Ja też jestem za BMW E36,za minimum 10tysięcy znajdziesz już takie w całkiem przyzwoitym stanie.
Choćby taka [link do oferty na Allegro wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Sty 2012, 18:30

Wypisz coś więcej:
Jaka moc cię interesuje, czy ma być większe czy mniejsze autko, spalanie itd.
bartek4334
Początkujący
 
Posty: 84
Miejscowość: KMP

25 Sty 2012, 18:57

Ja bym szukał e39 lub Omegi B FL. Bardziej Omegi.
sebalzk
Początkujący
 
Posty: 63
Miejscowość: WWA

25 Sty 2012, 19:02

Omega ma kanapowate zawieszenie ale poza tym auto jak najbardziej na plus.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Sty 2012, 19:12

Zależy do jakiego użytku ma byc.
sebalzk
Początkujący
 
Posty: 63
Miejscowość: WWA

25 Sty 2012, 23:02

jeśli to ma być napęd tył i autko wypasione to polecam opla omega b fl ja mam wesje 3.2 v6 pięknie mruczy i spala dość umiarkowanie jak na tą pojemność i wagę bo od 9 do nawet 25 ale średnio wychodzi około 14/15 co prawda auto jest strasznie wygodne ale mi to przeszkadzało trochę się przechylała wstawiłem sportowe sprężyny i jest cacy jest tam 218 koni ale auto jest ciężkie i z miejsca troche muli ale później to jest fajnie i te auta były bardzo dobrze wyposażone ja mam skóry klimatronik kontrola tracji poduszki co prawda tylko dwie pełna elektryka i jeszcze troche więc nie jest zle ,auto do brzydkich nie należy jest dość ładne nawet dziś , w tych pieniądza w tej klasie niema nic ciekawszego
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

26 Sty 2012, 08:11

Bez obrazy ale jak czytam Twoje posty to wydaje mi sie że mam do czynienia z dzieckiem z podstawówki,brak kropek i cały wątek zmieszany w jednym długim zdaniu :roll:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

26 Sty 2012, 08:34

Rzeczywiście dobrym rozwiązaniem jest BMW, najlepiej E36 z silnikiem 2,0. Świetnie się prowadzi, silnik bardzo udany, za tą kasę kupisz ładny egzemplarz bez ESP :mrgreen:
Odnoścnie E39, to taka krowa na kołach z mnóstwem elektroniki PWM, jesli żle trafisz wyciągnie z Ciebie ostatnią złotówke, typowa usterka: niewiadomego pochodzenia drgania kierownicy podczas hamowania.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

26 Sty 2012, 11:16

E36 2.0 to przecież porażka. Albo bierzemy tańsze w obsłudze 4 cylindry czyli 1.8is,albo minimum 2.5 jak na przykład E36 323 lub lepiej 325.
Był Escort 105KM,jest Mondek 170KM :)
black_time
Początkujący
 
Posty: 170
Miejscowość: Łódź