SPECJALNIE DLA MECHANIKÓW

26 Gru 2011, 17:18

Witam wszystkich zgromadzonych ,wiadomo ze technika poszła do przodu w dzisiejszych czasach to jest sporo elektroniki bez kompa nie wymienimy nawet klocków itp. teraz takie mam propozycje jakby zrobić jakąś szkółkę dla mechaników takie jak jakiś programy szkoleniowe o elektryce i mechanice jakieś filmiki szkoleniowe o pompach rozrządach nowego typu od ponad 10 lat jestem mechanikiem w jednej z firm ASO ostatnio bardzo mnie zainteresowała elektryka i chciałbym o niej wiedzieć jak najwięcej podstawy znam ale szkolenie takie kosztuje wiem ze takie szkolenie jak tu no nie to samo co tam na wykładach i praktyka jak powiedziałem wcześniej to jest kosztowne będę wdzięczny jak ktoś mi powie o dofinansowaniach z uni na takie szkolenia
ochroniarz02
Początkujący

Miejscowość: Biała Podlaska

02 Lut 2012, 06:30

Witaj , jako że obslugujesz komputer bez problemu również poradzisz sobie z komputerem w aucie , osobiście miałem okazje pracować z KTS firmy bosh , gwarantuję CI iż bez problemu sobie z nim poradzisz , obsługa jest intuicyjna a całe oprogramowanie pracuje na windows XP .

Generalnie polecam Ci youtube , tam wpisując dane zagadnienie znajdziesz wszystko jak i ogolnie w googlach , wiem że to brzmi śmiesznie , ale na tym polega potenga internetu. Rozumiem że jesteś znacznie starszy odemnie i zakładam że potrafisz sobie z wszystkim radzić bez komputera , co tylko świadczy o tym że jesteś od nas lepszy , gdyż moje pokolenie pierwsze co robi to leci po komputer , własciciele np Volkswagenów golfów sami sobie kupują kable w internecie i spokojnie śmigają natomiast sztuką właśnie dla mnie jest diagnozowanie bez komputera i uważam że takich ludzi brakuje , czyli z doświadczeniem