Spełniam marzenia.Małe,szybkie,tanie. (4000zł-5000zl)

11 Lis 2013, 12:10

Mi chodziło bardziej o jej żywotność i to w jakim będzie stanie.
Punto HGT ma jeszcze podobno problem z hamowaniem,jakaś wada konstrukcyjna i kiepskie zawieszenie.
A co do wariatora to jest podobnie jak w Alfie z Twin Sparkiem ten silnik ma problemy z wariatorem czyli takim mechanizmem zmiennych faz rozrządu.
Bardzo łatwo jednak to zdiagnozować bo silnik podczas pracy wydaje charakterystyczny odgłos taki grzechot który wraz z napływem oleju zanika czyli po paru sekundach. Zwróć na to uwagę na jeździe próbnej.
Później zaczyna być słyszalny także przy rozgrzanym i nasmarowanym silniku.
To jest wada konstrukcyjna i aby jej uniknąć staraj się by poziom oleju był zawsze na max a te silniki zużywają dużo oleju no i nie kręcić go wysoko nim się rozgrzeje.
Lepiej z tym nie zwlekać bo może to doprowadzić do uszkodzenia rozrządu a nawet zniszczenia silnika.
No i wariator najlepiej wymieniać z całym rozrządem.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

11 Lis 2013, 12:27

Barol napisał(a):Mi chodziło bardziej o jej żywotność i to w jakim będzie stanie.Punto HGT ma jeszcze podobno problem z hamowaniem,jakaś wada konstrukcyjna i kiepskie zawieszenie.A co do wariatora to jest podobnie jak w Alfie z Twin Sparkiem ten silnik ma problemy z wariatorem czyli takim mechanizmem zmiennych faz rozrządu.Bardzo łatwo jednak to zdiagnozować bo silnik podczas pracy wydaje charakterystyczny odgłos taki grzechot który wraz z napływem oleju zanika czyli po paru sekundach. Zwróć na to uwagę na jeździe próbnej.Później zaczyna być słyszalny także przy rozgrzanym i nasmarowanym silniku.To jest wada konstrukcyjna i aby jej uniknąć staraj się by poziom oleju był zawsze na max a te silniki zużywają dużo oleju no i nie kręcić go wysoko nim się rozgrzeje.Lepiej z tym nie zwlekać bo może to doprowadzić do uszkodzenia rozrządu a nawet zniszczenia silnika.No i wariator najlepiej wymieniać z całym rozrządem.

Panowie zastanawiam się czy Wy sami wierzycie w to co piszecie czy to jest kwestia hobby czyli siedzenie przy kompie.

Barol jesteś stałym forumowiczem :D apeluje do Ciebie nie wymyślaj sztucznych tematów typu sprawne HGT za 5k. Nie ma takich aut i tyle...one są tanie bo zazwyczaj trzeba w nie włożyć drugie tyle.

x50sr napisał(a):ze spreżarka nie ma problemu ...i zawsze moze wsadzic jakiegos garretta np T25G i zrobic orurowanie na 2,25...bardziej bym się martwi o to ze w tym motorku krzywiły sie korbowody wiec jeszcze wieksze doprezanie go turbina pewnie drastycznie zmniejszy żywotność co do 1.8 HGT poza wariatorami raczej nie bylo problemow a czesci do tego ma od groma


Masakra, czy zwrócisz kaskę komuś kto się Ciebie posłucha, co Ty wypisujesz???? mówimy o aucie z 5k a Ty wylatujesz o garecikach, korbach...itp.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11023
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

11 Lis 2013, 12:31

Co myślicie o tym?
[link do Tablica wygasł]
Brock
Nowicjusz
 
Posty: 15
Auto: Nie mam

11 Lis 2013, 12:36

A może trochę inny trop?:D
Mam do sprzedania coś takiego:
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/2636967/1
Mały silnik, zaledwie 1.6 4 cylindry ale po regeneracji głowicy i ma te fabryczne 100KM, moc nie powala ale przy niewielkiej masie samochodu ok 1070kg na początek wstarczy a gdy trochę popada na zakrętach może zaskoczyć ;)
Samochód w stanie fabrycznym, nigdy nie buraczony, nie spawany z trzech trupów i co najważniejsze ZDROWY blacharsko ;) Niskim kosztem można zrobić swapa na jakieś m20 albo m50 i delektować się jazdą. To solidna podstawa żeby coś tam porzeźbić. A przyjemnie się rzeźbi w samochodzie, którego żaden wiejski amator tuningu nie próbował ,,ulepszać" :P
Samochód ma jeszcze jeden duży plus, którego większość nie ma. A mianowicie, nie tanieje, wręcz przeciwnie.
Jeżeli jesteś zainteresowany pisz na priv.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

11 Lis 2013, 13:39

Okey, a reszta co myśli o Bmw kolegi?
Brock
Nowicjusz
 
Posty: 15
Auto: Nie mam

11 Lis 2013, 13:45

Brock napisał(a):Okey, a reszta co myśli o Bmw kolegi?


Jeżeli stan jest w/g opisu to nawet się nie zastanawiaj...

Nie jest to rakieta ale za posiadaną przez Ciebie kwotę dobre rozwiązanie.
Jak dozbierasz kaski to kupisz sobie coś innego.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11023
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zamienniki opon - kalkulator
    Zamiennik to opona która ma za zadanie zastąpić nam oponę wzorcową tą którą przewidział do montażu w samochodzie producent. Chodzi tu dokładnie o rozmiar średnicy zewnętrznej opony który będzie jak najbardziej ...

11 Lis 2013, 14:24

Ja bym na twoim miejscu brał.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

11 Lis 2013, 14:43

szybki przeczytaj pare postów wcześniej co napisałem o HGT,ja go w tym budżecie własnie odradzam.
Odnośnie BMW to ja koledzy wyżej napisali,ja bym brał :)
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012