Sportage

15 Lut 2011, 22:54

Bierz kumho. Warto.
Żółte do żółtego będzie pasować.
:mrgreen:
KIA Sportage 2,0 DOHC Custom
:mrgreen:
KIłA? To się podobno da wyleczyć...
:mrgreen:
leon zet
Vany | SUVy
Awatar użytkownika
 
Posty: 274
Miejscowość: Wyszków i okolice

16 Lut 2011, 12:46

juz sprężyny są założone, :twisted:
poszła trochę w góre jest cool:) teraz te opony :???:
no to w błotko.....
kris_&N
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Miejscowość: Iława

16 Lut 2011, 14:59

Możesz zapodać jakieś fotki ??
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

16 Lut 2011, 20:19

fotki oki. tylko pomysle jak je wstawić :roll:

[ Dodano: 16 Luty 2011, 20:22 ]
no i baba kuleje a raczej faluje na wolnych, ataki ma kaprys od rana:) pewnie silniczek krokowy?? to chba ten przykręcony do kolektora ssącego ???? da sie go jakos przeczyscic? :?:
no to w błotko.....
kris_&N
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Miejscowość: Iława

16 Lut 2011, 22:46

Zdecydowałeś się na springi od p. Burzymowskiego?
Jak to cenowo wygląda?

Bo zastanawiam się czy eciepecie, co mnie w kieszeń palą na kijankę czy na junaka wydać :roll:
KIA Sportage 2,0 DOHC Custom
:mrgreen:
KIłA? To się podobno da wyleczyć...
:mrgreen:
leon zet
Vany | SUVy
Awatar użytkownika
 
Posty: 274
Miejscowość: Wyszków i okolice

16 Lut 2011, 23:04

tak springi są ok.:) cenowo to 600 za kpl. mysle ze to rozsądna cena , podpowiedz mi co do falowania obrotów na biegu jałowym na postoju ??
no to w błotko.....
kris_&N
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Miejscowość: Iława

16 Lut 2011, 23:11

Trudno wyczuć co z tym falowaniem - nigdy nie zgłębiłem przyczyny tego zjawiska. Silniczek krokowy można profilaktycznie przeczyścić śmierdzielem do gaźników, przedmuchać sprężonym powietrzem i zobaczyć co się będzie działo. Ale to chyba nie będzie to.
KIA Sportage 2,0 DOHC Custom
:mrgreen:
KIłA? To się podobno da wyleczyć...
:mrgreen:
leon zet
Vany | SUVy
Awatar użytkownika
 
Posty: 274
Miejscowość: Wyszków i okolice

17 Lut 2011, 10:24

ha ha ha :lol: no i sprawa rozwiązana z obrotami:) po założeniu nowych sprężyn a trzeba zdemontować filtr pow. no i rozłączyc przepływomierz, zapomnieli podłączyć wtyczkę..... :mrgreen:
a co do zdjęć to niech mi ktoś napisze jak sie je umieszcza bo lepiej mi idzie wymiana rozrządu niż te zdjęcia :evil:
no to w błotko.....
kris_&N
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Miejscowość: Iława

17 Lut 2011, 10:34

wchodzisz np. na Fotosik.pl i tam w prawym górnym rogu masz dodaj zdięcia i dalej już łatwo...
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Lut 2011, 23:47

ok. a zderzak przód? może mi ktos podpowiedziec jakie wymiary i materiały i jak zamocowany do ramy? z miejscem na wyciągarkę? mam tu foto naszego kolegi (leon zet chyba nie masz nic przeciwko ze wstwie twoje Autko?) fajnie by było jak by sie podzielił innfo jak takie co zrobić . zdolności manualne mam i sprzęt też :)))))) [link wygasł]
no to w błotko.....
kris_&N
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Miejscowość: Iława

22 Lut 2011, 23:21

Ponieważ zostałem wywołany do tablicy, więc nie wypada się wymigiwać.
Zderzak, który mam u siebie zamontowany nie jest moją konstrukcją. Zaprojektował go w całości mój kolega z www.forum4x4.pl Armon, autor wielu ciekawych przeróbek i rozwiązań technicznych, które wprowadził w swojej kijance. Prawdę mówiąc wiele patentów stosowanych w mojej kijance to nieco zmienione Armonowe pomysły. Tak było i ze zderzakiem - projekt dostałem na zasadzie koleżeńskiej przysługi do wykorzystania tylko dla mnie. Dlatego pomimo tego, że posiadam kompletną dokumentację dotyczącą w/w projektu nie mogę jej w żaden sposób nikomu udostępnić. Dałem słowo a słowa trzeba dotrzymać.
Jakiś czas temu Artur zamieścił w ogólnodostępnym miejscu w sieci jakim jest fotosik kilka zdjęć przedstawiających łapy zderzaka, widok 3D projektu oraz gotowy efekt końcowy - myślę, że nie będzie to w żaden sposób naruszać naszej umowy jeśli powiem, że galeria jest dostępna pod adresem.
[link wygasł]

Ze szczegółów technicznych, które mogę ujawnić to:
- do zamocowania zostały wykorzystane nieco przerobione oryginalne łapy mocujące zderzak. Przeróbka polegała na dospawaniu do górnej części łapy kątownika tak aby zapewnić mocowanie każdej łapy na 3 śrubach;
- Śruby mocujące: śruby min 8,8 z drobnym gwintem i nakrętką samokontrującą;
- materiał: stal ST3S grubości 3 mm (poszycie i niektóre wzmocnienia) oraz 5mm - łapy i wzmocnienia. Patrząc z perspektywy czasu dziś zastosowałbym blachy odpowiednio: 2,5mm na poszycie i 4 mm na pozostałe elementy.

Acha - zderzak, który mam nie posiada miejsca na wyciągarkę. Preferuję zdrowy tryb życia i używam tirfora.
KIA Sportage 2,0 DOHC Custom
:mrgreen:
KIłA? To się podobno da wyleczyć...
:mrgreen:
leon zet
Vany | SUVy
Awatar użytkownika
 
Posty: 274
Miejscowość: Wyszków i okolice

22 Lut 2011, 23:45

No proszę co można z kijanki wystrugać :wink: Bardzo ciekawe...
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

23 Lut 2011, 17:29

dzieki za podpowiedż :wink: będe myślał jak do tego się zabrać - wymiary, odległości itd...
a co do kijanki kolego Brodaty to myślę że to choroba przewlekła :mrgreen:
no to w błotko.....
kris_&N
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Miejscowość: Iława

23 Lut 2011, 17:37

Ja tam od małych płazów i chorób wenerycznych wolę trzymać się z daleka :wink: :mrgreen:
Ale podobne rzeczy jak w kijance można by zastosować i w styrranym :wink:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

23 Lut 2011, 19:00

ta kijanka ze zmienionym zdrrzakiem na tych fotkach stoi na bfgoodrich AT , wie ktoś jaki to rozmiar tam wszedł??
no to w błotko.....
kris_&N
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Miejscowość: Iława